|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Permakulturell
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forJeg er takknemlig over å ha en arbeidsplass med sjel (min far startet bedriften, og produktene er egenutviklede), og med gode kolleger.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for7. Oi, med jobb er det mye! Jeg er glad for selve yrket mitt, som passer meg veldig bra. For helt fantastiske kolleger, og for mange veldig fine kunder.
|
|
|
#3 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDet beste med jobben min er uforutsigbarheten, tilliten jeg får fra leder og fantastiske kolleger.
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for7 jobben min: Fleksibilteten og sikker inntekt.
|
|
|
|
#5 |
|
Er frisk!
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 7: Noe med jobben eller skolen min: Det er så utrolig mye. Men mest av alt elsker jeg å få jobbe med barn som holder på å bli ungdommer, å få lov til å bli kjent med alt under overflaten og få lov til å bidra til at noen av dem velger en god vei istedenfor en dårlig. Også får jeg nerde og holde på med de fagene jeg elsker å undervise i. Dagene er enormt varierte, det er aldri kjedelig og jeg gleder meg utrolig til å gå på jobb hver eneste dag. Jeg er så heldig! At mange av kollegaene mine også er blant mine beste venner, er en stor bonus.
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 8. En egenskap jeg har fått nytte av i dag
|
|
|
#7 |
|
Leser
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 8: En egenskap jeg har fått nytte av i dag
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for
Jeg er uredd. I dag skal jeg presentere et prosjekt for departementet (dette regnes som stort i min organisasjon). Jeg er ikke redd for at det ikke skal gå bra. Jeg klarer å fokusere på "oppgaven" og hva jeg skal si mer enn hva jeg kanskje kan gjøre feil.
|
|
|
|
#10 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 8: Den var litt vanskelig, særlig siden dagen bare er få timer gammel. Men siden jeg er alene hjemme i hele dag kanskje evnen til å aldri kjede meg?
|
|
|
#11 |
|
Permakulturell
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 8: Pågangsmot. I dag leker jeg selger, og ringer rundt til potensielle kunder. Jeg liker ikke å være så pågående, men det er en av mine oppgaver. Og det har en effekt (et eller annet sted et stykke frem i tid).
|
|
|
#13 |
|
Leser
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for
Kan gi deg et tips: du er mentalt utholdende, seig. En psykisk marstonløper
|
|
|
#15 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forJeg vet sannelig ikke.
|
|
|
#16 |
|
Er frisk!
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forEn egenskap jeg har fått nytte av i dag: Effektivitet. Det har vært en meget hektisk dag!
|
|
|
|
#18 |
|
Leser
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 9: En ny erfaring jeg fikk i dag
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 09-11-22 kl 11:09. |
|
|
|
![]() |
|
|