|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
can-jur
|
![]() Sv: Unpopular opinion-tråd
Ikke nødvendigvis. Det henger sammen med «vi er for mange folk» myten.
![]() |
![]() |
#102 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådJeg HATER vinter og alt den bringer med seg. Mer og mer for hvert år. Å våkne til lyden av brøytebilen kan ødelegge resten av dagen for meg.
![]() |
![]() |
#103 |
finner ut av mye
|
Jeg leste katte- og hundeHOTELL og syntes det var nokså spesielt.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 20-02-23 kl 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg også, skjønte ikke helt problemet (mer enn at jeg syns at de ikke skal ligge i tettbygde strøk), men forbud var litt vel drastisk for så mange er det vel ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
finner ut av mye
|
Enig. Vi vil alltid ha ulike meninger om ting, og man kan lære av det hvis man lytter og respektere hverandre. Og i denne tråden får man virkelig sett hvor mange ulike meninger folk har.
![]() |
#106 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#107 |
Shake it out!
|
Myten? Trodde det var ganske opplest og vedtatt at med det forbruket og levesettet vi har i den vestlige verden (og i deler ab resten av verden) så må vi enten endre livsstil ganske kraftig, eller bli færre?
![]() |
#108 |
Shake it out!
|
Som er nyttig. Og jeg mener at folk bør bli flinkere til å tenke :whatever: og ikke ta ting personlig. Mulig det også er en unpopular opinion.
![]() |
#109 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådAbsolutt. Det er noe jeg først lærte i løpet av de siste årene, og det gjør det også lettere å uttrykke, og stå for det jeg mener. Det er kanskje ikke så synlig for andre, men jeg ser veldig forskjell på hvordan jeg formulerer meg her nå, i forhold til for 3 år siden.
![]() |
#110 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådJeg vet ikke hvor upopulært det er, men jeg synes det er tullete å bruke millioner av kroner på å bevare gamle bygninger. Kameraten min, som da var kjæresten, var ihvertfall veldig sjokkert da vi diskuterte akkurat da Notre Dame brant. Faktisk så sjokkert at han sa at var ikke sikker på om han kunne være sammen med noen med sånne meninger. Mens jeg var sjokkert over det.
![]() |
#111 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådTidenes teiteste uttrykk må jo være «på seg selv kjenner man andre». Nei. På seg selv kjenner man kun seg selv.
![]() |
#112 |
Shake it out!
|
![]() |
#113 |
Personlig pessimist
|
Notre Dame er da én ting. Men jeg vet hvor mye som legges ned i å bevare helt vanlige, uspektakulære, ubrukelige kirkebygg her i Norge. Det er fullstendig latterlig. Og hver gang det bygges et nytt og funksjonelt kirkebygg, så dukker det plutselig opp folk som aldri setter sine ben i kirken, som på liv og død skal bevare den gamle. Hver. Eneste. Gang.
![]() |
![]() |
#114 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådOg Slottsplassen! Der kongeparet fikk folkegave at plassen kunne legges med brostein, men neida, det var jo ikke i tråd med sånn det var tenkt opprinnelig. Nei, takke for det, da spanderte man jo ikke noe så fint som stein på den fattigslige Oslobyen. Så da ble det sand, da. Og dermed har man altså pøst utover en masse rød sand, som renner og griser.
![]() |
#115 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådI Aberdeen har de en kirke som nå er diskotek/nattklubb. Bevart. Men kanskje ikke helt sånn som enkelte så for seg.
![]() |
#116 |
Personlig pessimist
|
Jepp. Og det er ikke pent heller. Stygt og ubrukelig. Det er nesten godt gjort.
![]() |
![]() |
#117 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådDet ble bygget en diger rundkjøring i nærheten her for noen år siden. Det ble så brukt en liten formue på beplantning i midten her. Masse dyre trær. Sist redigert av Bokormen : 20-02-23 kl 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
I mål
|
Så er det jo også sånn at mange har jo plukket fram noe litt upopulært til denne tråden. Det betyr ikke at alt som står her er noe man går rundt og tenker på hele tiden til vanlig eller til stadighet ytrer seg rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Unpopular opinion-trådJeg elsker gamle bygninger, har nettopp vært i London og du hvor flott det er! Hater pregløse, nye bygninger og synes det meste av nye byggefelt er stygt. Og kirker bør være gamle og stemningsfulle.
![]() |
|
|