|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Gikk gjennom skogen for å hente minsta som var hos en venninne, kun en 10 minutters tur, men ble nesten overveldet av fuglesangen! Vi har hatt noen virkelig flotte og varme vårdager her, snøen har smelta og det spirer og gror overalt, dette er en herlig tid! |
![]() |
![]() |
#102 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Amsterdam.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 19-04-23 kl 21:39. |
![]() |
![]() |
#103 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Har fått levert 3 ODA-pappesker til loppemarked! (Bare ca 387 tusen pappesker igjen å pakke og levere ...
#104 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #1515-åringen som plutselig tar mer ansvar. I går skulle jeg og mannen noe annet etter jobb, og han fikk beskjed om å fikse middag selv. Vippskravet lød: «jeg kjøpte brød, salami og melk også» Så da slapp jeg å svinge innom butikken da jeg kom sent hjem.
![]() |
#105 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Tjorven: Sånn utvikling på unga var så gøy å følge med på. |
![]() |
![]() |
#107 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Utsettelse på en deadline. Kanskje jeg ikke trenger å jobbe 24/7 den neste uken. |
![]() |
![]() |
#108 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Sommervær, nesten. Og så var det så kjekt å kunne kjøre selv for å kjøpe jord til plantekassene mine. Har lempet jord og fylt opp små steinbed med løk og blomster. Det blir så koselig. Sist redigert av Kaija : 21-04-23 kl 10:03. |
![]() |
![]() |
#109 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Gratulerer med førerkort Kaija!
#110 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg fikk påminnelse om at det i dag er tre hele år siden jeg ble 100 % røykfri og nikotinfri. Denne gangen skal det holde livet ut. |
![]() |
![]() |
#111 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Det er godt jobba, Strå! Heier på deg vidare.
#112 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Tur i skogen, eller bymarka om du vil! Sol, blåveis, irrgrønn mose, hyperaktive fugler, ekorn. Fulgt av en sykt sløv ettermiddag i solen på terrassen med en Aperol spritz. Fiin fredag!
#113 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Fortsatt Amsterdam.
#114 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Takk Syrinx. Gratulerer med nyvunnet framkomstmiddel. Husmorsete er kjekt, mye bedre. Jeg måtte skifte til noe slikt på den nye sykkelen min også. |
![]() |
![]() |
#115 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Min fornuftige energibruk i morgentimene i dag - jeg har fått unna to klesvask mens jeg støvsuget og vasket leiligheten. |
![]() |
![]() |
#116 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg tenker fremdeles på den hyggelige sammenkomsten som ble arrangert hos noen venner i går. Opplevelsen ble toppet av at en av deltagerne som jeg ikke kjente fra før, trodde jeg var i underkant av 10 år yngre enn jeg faktisk er. Ikke at det egentlig er så viktig, men jeg er vant til at folk tror mannen min er yngst av oss to, og han er 6 år eldre enn meg. Da føler jeg meg gammel, da.
#117 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15En fullstendig hviledag i regnet hvor jrg veksler på sofaen og senga, +masse binging og lydbok. Akkurat hva jeg trenger idag.
#118 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15De nydelige lammene som blir født
|
|