|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Studentflyttetråden!
Mine er dekka av mi forsikring så lenge de studerer og ikke melder flytting i folkeregisteret.
![]() |
#104 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Studentflyttetråden!Hva er fordeler/bakdeler ved å endre adresse i folkeregistret? |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
I mål
|
![]() Sv: Studentflyttetråden!Nå har ikke jeg student som skal flytte ennå. Men sniker i tråden likevel. Hva man trenger er jo veldig relativt. Om man flytter inn på møblert studenthybel, er det lite møbler man trenger feks. I kollektiv har man gjerne litt stasj hver. Men hva man trenger av kjøkkenutstyr har vel gjerne endret seg litt med årene. Jeg hadde type 5 tallerkner, 2 kopper og 5 kniver da jeg flyttet. Dørslag og verktøykasse hadde jeg ikke før jeg kom ut i jobb. 3 desilitermål har jeg såvidt nå. Noen av listene her er veldig omfattende. Jeg kommer til å innstille på litt lite utstyr og heller supplere etter behov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Studentflyttetråden!
Jeg har meldt sønnen inn i fagforbundet, så vidt jeg vet at er innboforsikringen der bra. Han(eller jeg da) betaler 250 kr i året for å få med innboforsikring, selve medlemsskapet er gratis. Fordelen for meg er ingen egenandel siden vi er to med medlemsskap.
![]() |
|
|