|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Hva skrev du særemne om på vgs.?Jeg skrev om "Kvinnemishandling i sambo-og ekteskap". |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Smugleser
|
Sv: Hva skrev du særemne om på vgs.?Jeg skrev om Jon Michelet. Jeg gikk nemlig på en ultrakonservativ blårusseskole, og ville finne noe sært til særemnet. Fikk 5+.
|
|
|
#3 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skrev du særemne om på vgs.?Jeg skrev særemne om den danske forfatteren Anders Bodelsen.
|
|
|
#4 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skrev du særemne om på vgs.?Jeg skreiv om Anne Karin Elstad både i 9. og på videregående. Mener jeg konsentrerte meg om bøkene "Maria, Maria", "Senere, Lena" og "Sitt eget liv". (Mulig det var en bok til? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skrev du særemne om på vgs.?"Man fødes ikke til menneske, man dannes til det" |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Sv: Hva skrev du særemne om på vgs.?Jeg skrev om kvinner i patriarkalske samfunn. Jeg husker ikke hva jeg fikk, men det var sikkert ikke noe særlig bra siden norsklæreren min av en eller annet grunn hatet skrivestilen min i alle tre årene. Det var utrolig deilig å få 6 på norskeksamen kan jeg huske.
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skrev du særemne om på vgs.?Jeg sammenlignet personkarakteristikkene i Knut Hamsuns "Pan" med Knut Faldbakkens "Glahn". Historiene er identiske, men lagt til forskjellige tidsepoker. Jeg måtte lese flere bøker av begge forfatterne, men det var bare for å fylle kvoten. Læreren visste uansett at jeg leste mer enn nok.
Sist redigert av Tjorven : 28-08-07 kl 09:59. |
|
|
|
![]() |
|
|