Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-25, 18:57   #101
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Så koselig, Millen! Gratulerer
Jeg er glad for at jeg har vasket huset og ryddet i uteblomster!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-25, 19:52   #102
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi har overtatt en 2 år gammel dachs idag.

Gammel 14-09-25, 16:55   #103
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Noen fortalte meg at grunnen til at jeg ikke har fått til majones med hverken visp eller stavmikser var at eggeplommene mine ikke var romtempererte.

Det stemmer!

I dag har jeg laget dressing til Cæsarsalat med stavmikser; akkurat sånn folk har sagt det skal gjøres.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-25, 00:21   #104
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg leste litt fort her inne, og leste; Hvordan kvitte seg med gamle foreldre?
Da måtte jeg le litt.

Fort gjort!

Med alt drittværet som har vært den siste uka, så er jeg glad for at jeg ikke måtte ut i de verste regnbygene.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-25, 11:44   #105
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Fint vær og at jeg i tide kom på at nøkkelkortet til jobben lå hjemme.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-25, 19:58   #106
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Fått kjøpt 4 bukser og 2 hverdagskjoler idag. (jeg hater å kjøpe bukser, men med god hjelp i butikken ble det 4 gitt)!

Og endelig har jeg alenetid her hjemme med 3 av 4 ute av huset !

Gammel 18-09-25, 20:04   #107
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Møkkajævladrittdag vart redda av behandlar, chatgpt, venninne som drog meg med på bading og venninne som straks kjem på besøk.

Gammel 18-09-25, 20:05   #108
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Møkkajævladrittdag vart redda av behandlar, chatgpt, venninne som drog meg med på bading og venninne som straks kjem på besøk.

Gammel 19-09-25, 10:19   #109
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Noen fortalte meg at grunnen til at jeg ikke har fått til majones med hverken visp eller stavmikser var at eggeplommene mine ikke var romtempererte.

Det stemmer!

I dag har jeg laget dressing til Cæsarsalat med stavmikser; akkurat sånn folk har sagt det skal gjøres.

I den oppskriften jeg bruker for kjempegod dressing til Caesarsalat, skal man til og med såvidt koke egget som skal brukes. Tre minutter fra man ser de små luftboblene i vannet. Det er da såklart fortsatt nesten helt flytende, men har fått en "varm" temperatur.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-25, 13:30   #110
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Endelig en dag med etterlengtet fred og ro.

Gammel 22-09-25, 13:52   #111
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Etter en masete morgen, og en formiddagstur i skogen, har hunden falt til ro. Jeg har fått sitte oppe på kontoret på loftet og jobbe (i stedet for ved spisebordet) mens han har ligget i stuen uten å mase - det gjør underverk for kroppen min.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-25, 16:20   #112
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sol og fint vær.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-25, 16:35   #113
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kroppen min virker igjen!

Gammel 22-09-25, 18:49   #114
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jobbtur til Wien!

Gammel 22-09-25, 23:21   #115
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Steinsopp og mer steinsopp i skogen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-25, 19:03   #116
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Sol og fint vær! Også er det veldig koselig med dachs i hus
Generelt er livet ganske ålreit nå.

Gammel 23-09-25, 22:20   #117
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

I dag er en del god kommunikasjon på jobben noe å bli glad av. Samt litt spøk og tull når vi først var i gang. Vel hjemme blir jeg møtt av Mellomste sin pus og nå er vi sammen i sofaen. Pusen sover, jeg skriver og leser på FP.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-25, 22:23   #118
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

En god treningstime! Prøver å komme meg opp på "hesten" igjen. Merker at å fylle 50 gjorde noe med kroppen, og aktiviteten har vært dalende. Får gangsperr i morgen, kjenner jeg .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-25, 23:18   #119
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og mannen har vært gift i 25 år i dag. Det er fint å tenke på. Vi har ikke gjort noe spesielt i dag, men reiser til Sveits på lørdag for å feire oss selv. Vi gleder oss veldig til det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-25, 23:22   #120
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg og mannen har vært gift i 25 år i dag. Det er fint å tenke på. Vi har ikke gjort noe spesielt i dag, men reiser til Sveits på lørdag for å feire oss selv. Vi gleder oss veldig til det.

Gratulerer med sølvbryllup!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.