|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Nei, ingenting. Hun passer heller ikke barna mine. Sist redigert av 007 : 02-09-07 kl 12:11. Årsak: La til noe. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Sånn til daglig - nei. Vi bor jo 60 mil fra hverandre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Hver gang jeg besøker mamma, som bare bor 13 km herfra...så lager hun det jeg vil ha til middag |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Hun legger opp klær for jentene og meg. Jeg kan selv, altså, men hun er mye flinkere og har bedre tid. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?
Jenta mi var bare fem og et halvt år gammel da hun tok saken i egne hender og stoppet sin egen strømpebukse... |
|
|
|
#6 |
|
Gjer så godt eg kan
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma hjelper meg med det meste egentlig. Når hun er her da. Bor 60 mil unna |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Pappa renset fisken min til jeg var godt over 20. Det var en av de omtenksomme og hyggelige tingene han gjorde for meg. Selv om jeg etterhvert lærte å rense fisken selv, var det... rørende/trygt når han gjorde det.
Håper ingen prøver på å skrelle fisk!
|
![]() |
|
|