Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 22:35   #101
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Takk gud for regulerbare bukser! Mine barn er tynne, og hadde det ikke vært for regulerbare bukser, hadde vi vært ille ute. de gnager vel ikke når man strammer de så de passer?!

Jo, når de blir strammet så mye som det overhodet er mulig. Jeg overdriver ikke. Stoffet klumper seg og gnager. Og når buksene vaskes, så tørker de aldri skikkelig uten at man løsner på strikken.

Når vi kjøper disse buksene (som jeg også er glad for at finnes, for alternativet hadde vært uten strikk, og da hadde de ramlet av), så drar jeg de som regel inn 5 cm, kanskje 10, på hver side. Eldstemann hos oss er snart 6 år, bruker 128 i lengde og 98 i livet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:37   #102
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja, nemlig! Eldstemann har sko med dødningehoder - og det er ikke akkurat et fashionstatement fra mor... Det er sjikkli TØFT, synes han. Og han skal jo også få glede seg over å ha noen plagg han selv har valgt. Synes ikke spidermanngenseren hans er en estetisk nytelse heller - men gutten stråler jo av lykke når han får ha den på seg!

Det er selvsagt alltid en avveining mellom foreldrenes og barnets smak. Jeg er ikke videre begeistret for klær med "prinsessemønster" på, men Frøkna elsker det. Og siden jeg ikke kan finne noen andre argumenter imot enn at det er passe smakløst og ikke så rent lite harry, lar jeg henne få klær med Askepott og Tornerose på.

Derimot fikk hun ikke bikini da hun ønsket seg det i sommer, for jeg liker ikke bikini på femåringer. Jeg synes det sender helt feil signaler og jeg ønsker ikke bidra til en kultur som forlanger at man skal dekke til jenter på fem år. (Den offisielle forklaringen var at hun har to badedrater som fortsatt passer, noe som for så vidt er god grunn nok. Jeg sa ikke til henne at jeg ikke liker å se småjenter i bikini, all den tid flere av venninnene hennes går med det.)

Sitat:

Takk gud for regulerbare bukser! Mine barn er tynne, og hadde det ikke vært for regulerbare bukser, hadde vi vært ille ute. de gnager vel ikke når man strammer de så de passer?!

Jo, på mine veldig tynne jenter, så kan de finne på å gjøre det. Ikke så mye på femårige Frøkna lenger, men på ettårige Blobben så opplever vi stadig at buksene faller av hvis vi ikke strammer dem for mye.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:41   #103
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Sånne pannebånd med sløyfer og stasj på til jentebabyer uten hår. :æsj:

Ah! På side 4 kom den, ellers måtte jeg ha lagt den inn selv.

Ellers er mye nevnt, ja. Jevnt over er jeg lite glad i klær som skal gjøre barna eldre enn det de er, om det går an å si det slik.
Jeg som også at det er veldig, veldig stor forskjell i utvalg av klær til jenter og gutter.De fleste kjedebutikkene har så sinnsykt mye dårligere utvalg til gutter enn jenter, og når man vokser ut av babystørrelsene, så er det farvel til pent tøy og goddag til superhelter, flammer og trykk. Jeg vil gjerne ha pent og enkelt tøy fra kjedebutikkene også!

Så er jeg også helt enig med Pastill: "sko" til dem som ikke kan gå, ser jeg ikke poenget i. (Mener typen "pyntesko"

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 24-09-07 kl 22:48. Årsak: Måtte legge til litt.
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:44   #104
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jo, når de blir strammet så mye som det overhodet er mulig. Jeg overdriver ikke. Stoffet klumper seg og gnager. Og når buksene vaskes, så tørker de aldri skikkelig uten at man løsner på strikken.

Når vi kjøper disse buksene (som jeg også er glad for at finnes, for alternativet hadde vært uten strikk, og da hadde de ramlet av), så drar jeg de som regel inn 5 cm, kanskje 10, på hver side. Eldstemann hos oss er snart 6 år, bruker 128 i lengde og 98 i livet.

Både vaske- og klumpeproblematikken er velkjent. Vi må også stramme inn minst 5 cm på hver side, og buksene er helt klumpete i linningen bak etterpå.

I sommer oppdaget jeg plutselig at Frøkna hadde iført seg en av Blobbens pyntetruser (sånne som matsjer kjolen og skjuler bleien). Den var str. 68 og satt som et skudd.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:45   #105
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Litt på siden, men pyttsann;

Det desidert mest fjollete jeg ser er små jentebabyer med knapt noe hår på hodet, med en liten tust samlet i en strikk som er så stram at hodebunnen blir rød rundt hele skillet.

Sånt blir jeg sur av.

Gammel 24-09-07, 22:50   #106
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syntes det er tullete med hettegensere til babyer.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:53   #107
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

* Matrosdress/kjole
* Kamuflasjeklær
* 'Dress' på små gutter
* Bikini bh på småjenter. Jeg kaster toppen og beholder buksa...
* Oppdollede babyer/barn generelt. Mulig dette er et Haugesundsfenomen (ihvertfall der jeg har lagt mest merke til det...) Jeg tenker da på de tilfeller der det er helt tydelig at mammaen har dollet opp barna.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:55   #108
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fjollete:

*Kjempedyre merkeklær på små barn. Det er bare show-off og blir i overkant harry. Nå tenker jeg ikke på f.eks. ReimaTec, der funksjonalitet koster, men på dyre inneklær med "riktig" merke.

*øredobber

*høyhælte sko

*dame-damete klær til små jenter

Gammel 24-09-07, 22:55   #109
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og hallo - småbarn LIKER faktisk å pynte seg. Så hvorfor de ikke skal få lov å ha kjoler, lakksko og bittesmå tversovere hvis de har lyst - til selskaps - begriper jeg ikke. Jeg synes småjenter som kommer i bursdag med dongeri og goretexsko er like tullete jeg. ALT må være så praktisk lissom.

Jeg kjenner en dame hvis datter hater skjørt og kjoler, og elsker foball, joggesko og dogneri. Etter noen år med kamper foran hver spesiell anledning, får hun nå lov til å handle klær i gutteavdelingen. Ikke alle småjenter er prinsesser. Heldigvis. Jeg blir litt svett av alle foreldre som storkoser seg om sønnen raser brølende rundt på fotballbanen mens datteren tripper rundt og danser ballett. Og jeg blir stadig overrasket over hvor mange som synes det er både morsomt og riktig om barna oppfører seg veldig stereotypisk. Jeg synes det er hårreisende da jenter slipper unna med sutring og surving, og gutter slipper unna med å velte kakebordet "fordi de er jo jenter/ gutter."

For ordens skyld: min egen datter danser hun, og hun er veldig glad i rosa skjørt og annet dill, men vi dyrker ikke den rollen her hjemme. Jeg synes litt av forskjellen ligger her.

Dette er ikke myntet på Miss N altså.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:05   #110
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg kjenner en dame hvis datter hater skjørt og kjoler, og elsker foball, joggesko og dogneri. Etter noen år med kamper foran hver spesiell anledning, får hun nå lov til å handle klær i gutteavdelingen. Ikke alle småjenter er prinsesser. Heldigvis.

Jeg kan ikke utstå rosa prinsessestæsj og tenkte at i så måte er det greit med to gutter. Men hva har jeg fått? En liten gutt hvis yndlingsfarge er rosa og som elsker å drikke av de rosa prinsesseglassene til mamma (stetteglass), har rosa solbriller, og sikkert hadde tatt på seg en prinsessekjole hvis noen hadde satt ham på tanken.

Gammel 24-09-07, 23:09   #111
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, i følge denne tråden er vi alle litt fjollete.

På tide med fjolleinnrømmelser?

* Jeg kler gjerne poden i joggebukse/joggedress. Svært gjerne.
* Jeg syns camoklær kan være skikkelig kult.
* Hodeskaller er tøft
* Det er fryktelig upraktisk med hettegensere, men det er så kult at jeg har kjøpt to likevel.
* Det hender når vi skal bort at jeg tar på ham klær som er bare kule/tøffe. Ikke særlig myke og behagelige. Noen ganger er han min dukke. Jeg kler ham for å leke liksom.

Syke mamman...

Gammel 24-09-07, 23:13   #112
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fjollete og stygt med åltrange klær til barn, barn skal ha behagelige, myke klær. Spedbarn i stive dongeribukser passer seg ikke. :streng:

Videre er det stygt og upassende med bikini til små jenter. Hvis man ikke har noe å putte inn i bikinioverdelen kutter man den ut, evnt tyr til badedrakt.

Øredobber, sminke og neglelakk er fjollete. Det samme med hårbånd, klemmer og strikker i små babytuster.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:15   #113
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker heller ikke hetter som sitter fast. Storebror er en skikkelig klatregutt.

*beklager avsporing*

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:20   #114
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke sexy klær på unger. Og ikke nødvendigvis spesielt sexy, men likevel overstasha klær og sko, som hindrer ungene i å delta i normal lek og aktivitet, er fælt.
Kamoklær er ikke noe vi kjøper inn. Trenger ikke små barnesoldater i vårt hus. (Mamman min himler med øynene hver gang jeg kommer med det argumentet)
Svære, glorete trykk med flammer, superhelter og annet rask liker jeg ikke. Guttene liker det, så det hender de får gå med det.
Alt for prinsesseroda dill liker jeg heller ikke.

Ellers har jeg kjøpt inn en del heldrakter til Sverre. Synes mange av dem har fine farger og mønstre, noe som ellers er mangelvare på gutteklær. Og draktene må da være utrolig behagelige å ha på seg. Myke og gode og lette å bevege seg i. Praktiske er de når jeg bærer babyen også. Ingen ting som sklir opp og krøller seg i ryggen hans.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:22   #115
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, skal vi se...
Jeg synes det er fjollete å kle barna i noe annet enn joggedresser i barnehagen, noe annet er upraktisk og ubehagelig for barna. Der slipper man problematikken tynne barn og for store liv i buksene, det er jo snøring i joggebukser.
Det er fjollete å ikke pynte ungene til jul, 17-mai og bursdager, da skal de gjerne se ut som mammaen har dollet dem opp. Matrosdress er kult. Lakksko som pensko er da en selvfølgelighet.
Det er søtt med pannebånd med en liten sløyfe på babyer og ett-og halvtåringer uten hår, samme med skaut og kyse.
Det er fint med pyntekåper-og jakker så lenge de brukes som til-og frajakker og sendes med til lek i søla.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:22   #116
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Matrosdress er ikke kult.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:24   #117
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg synes det er fjollete å kle barna i noe annet enn joggedresser i barnehagen,

Er du seriøs nå?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:27   #118
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg synes det er fjollete å kle barna i noe annet enn joggedresser i barnehagen, noe annet er upraktisk og ubehagelig for barna. Der slipper man problematikken tynne barn og for store liv i buksene, det er jo snøring i joggebukser.
.

Joggebukser går ikkje på min tynne gutt. Snøringa sklir lett opp og vanskeleg for han å knyte hardt sjølv. Berre tull når han skal/har vore på do. Så ingen joggebukser her nei. Heilt greit for mor

Gammel 24-09-07, 23:45   #119
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er fjollete med kroppsnære og "sexy" klær til småjenter på 2-3-4-5 år (og videre oppover også egentlig). Jeg liker ikke at olabuksemodeller er trange/kroppsnære, og jeg liker ikke at bukser har lavt liv til små jenter. Jeg vil ha bukser med litt vidde i og med høyt nok liv!

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:48   #120
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må være den eneste som synes hettejakker er praktiske til babyer Slipper at hun blir kald i nakken, og er grei å ha når lua er forsvunnet. Når de blir eldre må man jo tenke sikkerhet, men til de helt små syns jeg det er fint. Men jeg brukte dem bare når vi var ute på trilletur, ikke inne.

Smykker på babyer, uansett om det er til hverdags eller fest (eller bare når man tar fotografbilde), syns jeg er helt grusomt. Det minner meg om slike "greske" menn med oppknappet skjorte og gullsmykke i hårkvasten på brystet

Til hverdags, i barnehagen, driter jeg rett og slett i hvordan klærne hennes ser ut, så lenge de er praktiske og rene. Det går nok en del i joggebukser, men ofte traver hun rundt i bare strømpebuksen og. Heldrakter minner litt for mye om pysjamaser til at jeg bruker dem ute blant folk, men til hjemmebruk er de kjempepraktiske.

gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.