|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletre - plast eller ekte?Ekte |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletre - plast eller ekte?Vi har ekte. Edelgran, det drysser ikke.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletre - plast eller ekte?Tok med meg det uekte juletreet mitt når vi flyttet fra Usa, og har blitt gjort narr av mang en gang. Men, så har jeg det flotteste treet på denne si`a fjorden, så hvem ler nå! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletre - plast eller ekte?Ekte |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?
Han tar vel sikkert hensyn til vekstforhold for kommende trær ,og hvordan skogen best kan beskattes og slikt..
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Neida, for kjøper jeg et skikkelig bra plast-tre har jeg det i 10 år fremover, kanskje mer.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Jeg tror du må forklare dette argumentet ditt bedre for meg. Det er helt greit at man kaster et plasttre hvert tiende år, altså et tre som ikke går i oppløsning av seg selv og opptas i naturen, som man ikke vet hvordan har blitt fremstilt og som kan inneholde skadelige stoffer, men det er ikke greit å kaste noe blir til kompost og som mens det lever gjør masse nyttig for miljøet?
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Jeg forstår det ikke (det Iset vil frem til), men så har jeg heller aldri vært et naturfagsjeni. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Det var ikke det jeg tenkte mest på..det var vel gjerne det at det er vist noe slags system i åssen de hugger trærne. For det er vist ikke bare å gå inn i skogen og plukke seg ut hvem som helst tre, vistnok :laterSom OmJegHarPeilig: Ikke vet jeg, og jeg hadde ikke brydd meg mindre om det var sambo som hugget de heller |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Etylbarbital
Sv: Juletre - plast eller ekte?Jeg er vokst opp med et plasttre m/snø som vi kjøpte på januarsalget da vi bodde i USA og drasset med oss hjem. Etter 20 år så begynte denne snøen å drysse veldig og treet ble kastet. Det var et veldig fint plasttre. :mimre:
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
![]() |
Sv: Juletre - plast eller ekte?Jeg vokste opp med ekte tre. Men etter at jeg flyttet utenlands var det ikke like lett |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?Det var helt og holdent fake. Jeg er skikkelig forelsket i det. Men de skal ha $ 250 for shipping. Og så kostet det $ 99 eller noe.
|
|
|
#14 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Juletre - plast eller ekte?Det var helt nydelig! Faen altså, 250 for shipping er litt vel i overkant ja.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Vi har virkleig verdens styggeste jueltrefot. Kjøpt på Rimi (!), en diger kladeis. Jeg tenker å løse det the american way, med et tree skirt!
|
|
|
#16 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Juletre - plast eller ekte?Ekte. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?Ekte og fra egen skog. Har aldri merket noe til noen edderkoppdyr, bare god granlukt.
|
|
|
#20 |
|
Textrovert
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?Vi har juletre de julene vi er hjemme, dvs. annet hvert år. Og jeg forlanger at treet skal være ekte. Jeg er vant med ekte tre fra barndommen, med barnåler som satt fast i vegg-til-vegg-teppet (70-tallsbarn, må vite) i mange måneder etterpå. Jeg synes bare det er sjarmerende.
|
![]() |
|
|