Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du Odd Molly-klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du Odd Molly-klær?
Ja, mer enn 10 plagg. 2 0,87%
Ja, 5-10 plagg. 6 2,60%
Ja, 1-4 plagg. 26 11,26%
Nei, men jeg har lyst på. 56 24,24%
Nei, og jeg har ikke lyst på heller. 118 51,08%
Odd hæ? Aldri hørt om. 23 9,96%
Deltakere: 231. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-07, 21:46   #1
Left
Passiv

Standard

Sv: Har du Odd Molly-klær?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Nei, og det er ikke sånne klær som jeg liker. Ola-bukse og hettegenser poll da? Der scorer jeg høyt!!

Jeg er der og jeg altså - personligheten min er litt fucket opp antakelig.
Jeg er jo INTJ, så den ene dagen liker jeg å gjemme meg i en diger hettegenser, og andre dager kunne jeg gått i ballkjole for den del. Nesten.

Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 10:20   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Nei, og det er ikke sånne klær som jeg liker. Ola-bukse og hettegenser poll da? Der scorer jeg høyt!!

Sett i gang og lag poll, du! Jeg skårer veldig lavt der, gitt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 12:17   #3
mus
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2007
mus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei. Hadde aldri hørt om denne Odd før det duket opp en festlig diskusjon på NM om at alle FP`ere hadde Odd Molly klær. Aner ikke hvordan de ser ut engang.

mus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:34   #4
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Jada....men har "kvittet meg med en del plagg underveis også(FP er glimrende til å selge videre pent brukte /ubrukte OM plagg )

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 00:24   #5
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 14-10-07, 00:50   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Odd hæ? Aldri hørt om.

Litt feil, for jeg har jo hørt om det men aner ikke hvordan klærne ser ut. Driter i merkeklær, kjøper klær jeg synes er pene og som jeg har råd til. Som regel blir det Hennes.
Egentlig synes jeg mange designerklær ser helt på trynet ut. Sko som ser ut som sausenebb, jakker og kjoler som ser ut som tja, halvferdige student-prosjekter laget av blinde. Nei, jeg har ikke sansen.

Gammel 14-10-07, 00:53   #7
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Jeg har ingen plagg fra OM og tror ikke jeg kommer til å anskaffe noen heller. Det er ikke helt min stil. En arbeidskollega har noen plagg fra OM som hun kler veldig godt og hun ble veldig imponert når jeg spurte om det var klær fra Odd Molly hun hadde på seg. Jeg hadde nok ikke hørt om merket hvis jeg ikke hadde frekventert disse sidene...

Gammel 15-10-07, 01:02   #8
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Jeg har ingen plagg fra OM og tror ikke jeg kommer til å anskaffe noen heller. Det er ikke helt min stil. En arbeidskollega har noen plagg fra OM som hun kler veldig godt og hun ble veldig imponert når jeg spurte om det var klær fra Odd Molly hun hadde på seg. Jeg hadde nok ikke hørt om merket hvis jeg ikke hadde frekventert disse sidene...

Det er jo litt morsomt at "Odd Molly" på en måte har blitt så veldig populært her inne på FP - men egentlig tror jeg nok at vi som liker FP synes det er litt morsomt å hause opp det merket litt ekstra!

Det er imidlertid absolutt ingen plikt å hverken kjøpe eller bruke det merket!

Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 12:44   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Det er jo litt morsomt at "Odd Molly" på en måte har blitt så veldig populært her inne på FP - men egentlig tror jeg nok at vi som liker FP synes det er litt morsomt å hause opp det merket litt ekstra!

Dere som liker Odd Molly mener du?

Det ser man jo av pollen her, det er bare noen og tjue som faktisk har Odd Molly-plagg, 50 som kunne tenke seg noen plagg, men over hundre som ikke har lyst på eller ikke har hørt om merket før.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 12:51   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen OM-plagg og ønsker meg det ikke heller. Det blir for mye dill-dall på det meste for meg. Jeg har sett noen fine plagg, men til den prisen kjøper jeg nærmest ingenting.

Gammel 15-10-07, 00:26   #11
elg
Superduperaktiv

elg sin avatar

elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Har visst ikke fulgt med i timen...

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 12:40   #12
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke. Kunne alltids ha lyst på et par plagg, men kjøper sjeldent så dyre klær.

Gammel 15-10-07, 17:04   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen få plagg ja.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 19:13   #14
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Ikke et lite plagg engang.. Men er nok mer pga lommeboka sier nei, og størrelsene kanskje

Gammel 15-10-07, 19:22   #15
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Jeg har ingen OM-klær og har heller ikke lyst på

Gammel 15-10-07, 21:34   #16
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Tror ikke de kommer i min størrelse

Vil ikke ha heller da, det er litt for mye penger å bruke på klær synes jeg.

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 22:21   #17
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Syns klærne ser helt greie ut, men de er ikke helt min stil. hvis jeg først skal bruke så mye penger på et klesplagg, må det være et plagg jeg kommer til å bruke mye!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 22:29   #18
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nei det har jeg ikke.
Tviler igrunnen på at jeg kommer til å skaffe meg det også.
Da må jeg svette bort noen kilo først og jeg er heller ikke veldig imponert over klærne. De koster også langt over det jeg er villig til å betale for en tunika, bluse eller what ever.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 10:45   #19
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har hatt en del plagg fra OM de siste årene,men har alltid endt opp med å selge de videre.Så endelig har jeg innsett at dette ikke er min stil,men det er så dumt ,for det er såååå utrolig mye fint i dette merket

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 13:12   #20
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen Odd Molly-klær. De er for dyre og ikke er det helt min stil heller.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.