|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?
Han er morsom. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Deltidsmamma
|
Ja, det kan likegodt være norske som har bråkebarn ute. OG det kan jo være at de ikke VIL samarbeide. Like langt som da de ikke forstår/eller vil forstå norsk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Da tenker du og jeg svært ulikt. Jeg kunne tenke meg å lære meg arabisk, nettopp for således lettere kunne kommunisere med arabisktalende mennesker. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Deltidsmamma
|
Jeg vet ikke om vi tenker veldig ulikt om språk, jeg synes språk-kunnskaper er et gode. Jeg har lært meg fransk, og den beste måten å lære språk på er å oppholde seg i det landet der de bruker språket, og det gjorde jeg et år. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?Denne er skrevet for lenge siden, men er dessverre vel så aktuell i dag:
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?Ganske annerledes?
|
|
|
#9 |
|
Deltidsmamma
|
Det er i alle fall likere enn "alfabetet" til kinesisk. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Skrekkøgle
|
Det vanskeligste å omstille seg til, når man lærer arabisk, er at ordene for "han hopper", "hun hopper" og "de hopper", kan være totalt forskjellige, ikke bare ha ulik endelse. Alfabetet er så absolutt ikke det vanskeligste.
|
|
|
#11 |
|
Tittel og tittel....
|
Min mor var veldig skeptisk til at jeg ble sammen med en afrikaner, det syns jeg forsåvidt er greit nok, jeg syns det hadde vært værre om hun pga at han var afrikaner ikke var villig til å gi han og forholdet vårt en sjanse, da ville jeg kalt henne rasist. Men nå godtar hun det og har et godt forhold til ham, ofte handler det bare om å bli kjent med vedkommende og stole på at man klarer å ta en fornuftig avgjørelse.... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Det synes jeg bare er realistisk. Jeg er selv gift med en som har en helt annen kulturell bakgrunn enn meg selv, og det er ikke til å stikke under en stol at det kan by på problemer og utfordringer innimellom.
|
![]() |
|
|