Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor gammel var du da ditt yngste barn ble født?
Under 20 4 1,43%
Mellom 20-23 år 36 12,90%
Mellom 24-26 år 41 14,70%
Mellom 27-28 år 32 11,47%
Mellom 29-30 år 40 14,34%
Mellom 31-33 år 60 21,51%
Mellom 34-35 år 33 11,83%
Mellom 36-37 år 19 6,81%
Mellom 38-40 år 12 4,30%
Over 40 år 2 0,72%
Deltakere: 279. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 18:45   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?

36. Var, og er, gammel.

Gammel 02-09-09, 18:47   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk mitt første barn når jeg var 31, andre når jeg var 33 og tredje og aller siste nå når jeg er 36.
Min mor var 42, og jeg skulle ærlig talt ønsket at hun var yngre. Men likevel er det bedre at hun fikk meg i voksen alder for jeg hadde jo ikke levd om hun hadde stoppet i yngre alder. Sant må sies at vi har veldig veldig stor glede av mine foreldre, både som selskap, naboer og barnevakter.

Gammel 02-09-09, 19:05   #3
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Gammel tråd, men: jeg fylte 40 år i januar 08 og fødte yngstemann i desember 07 - så 39 år.

Gammel 02-09-09, 19:06   #4
September
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
September er litt kul
Standard

Jeg var 27 da minste ble født.

Gammel 02-09-09, 19:33   #5
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde akkurat rundet 33 år da jeg fikk fjerde og siste barnet.

Gammel 02-09-09, 19:36   #6
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Fikk første når jeg var 27 år og andre når jeg var 30 år. Tredjemann og vår store overraskelse og attpåklatt ble født i vår, tre uker før jeg fylte 40 år.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 20:01   #7
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer til å være 34 når vi får sistemann.

De to store kom da jeg var 24 og 27.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 20:15   #8
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var 17 når jeg fikk eldste og 38 når vi fikk yngste.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 21:01   #9
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg stemte 24-26, var 25 da Stuttingen kom. Nå venter jeg tredjemann og rekker akkurat ikke å fylle 27 før han kommer.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 21:41   #10
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg var akkurat passert 30 da yngstemann kom.

Gammel 02-09-09, 21:49   #11
Left
Passiv

Standard

Jeg var 37 da yngste kom. Var sent ute med begge, for måtte jo finne en mann som virket først

Sist redigert av Left : 03-09-09 kl 11:29.
  Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 21:50   #12
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

29 år.

Gammel 02-09-09, 22:00   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan svare på nytt nå: nesten 35.

Gammel 02-09-09, 22:02   #14
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg fylte 36 en mnd etter fødsel. Hun var en overraskelse, og jeg følte meg absolutt som en moden mor, ja. Selvsagt var det fordi jeg ikke hadde tenkt meg flere. Jeg var 29,5 da jeg fikk de to eldste.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 22:05   #15
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

21 år når storebror kom, 25 år når lillebror kom.
Klaffer alt får jeg tredje og siste når jeg er 29 år.
Ganske nøyaktig 4 år i mellom.
Begge guttene er født i juni. Får jeg to streker på testen
i morra/helga, ja da kommer det enda en i mai/juni.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 22:13   #16
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

30 år.

Gammel 02-09-09, 23:37   #17
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Lillebror ble født når jeg var 31 år.
Trykket feil på svaralternativene, for jeg leste ikke overskriften skikkelig og trodde det var det første barnet det gjaldt.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 11:30   #18
Left
Passiv

Standard

Kunne godt fått en nå, selv om jeg er gammel, men bare om jeg fikk den fiks ferdig levert på døra.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 22:54   #19
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

24 år

Ikke blir det flere heller.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 14:31   #20
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Poll er avsluttet seg jeg, men jeg får min yngste som 27åring om h*n ikke kommer 3 uker før tiden

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.