Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din mest harry egenskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 11:32   #101
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Jeg ler og ler av esme. Godt det var kona, da, og ikke sjefssekretæren.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:32   #102
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Mannen min sier at jeg lever som en film.

Kanskje noe av det mest harry jeg har gjort var da jeg drakk meg kanonfull på en kirurgikongress. Sammen med en kompis klatret jeg opp 6 meter langs veggen på et laftet hus, og brøt oss inn i et rom som vi trodde hadde nachspiel, (selv om det var helt mørkt, men jeg tenkte ikke så klart), og da nattbordslampen ble tent så gikk jeg straks bort og dro av teppet på de personene som lå der og fant avdelingsoverlegen og kona i en hyrdestund. Vi var så fulle at vi ble stående et halvminutt og glo før vi ropte Faen! og sprang ut av rommet.

Det var litt sånn filmaktig øyeblikk egentlig.

Å dæven!

Gammel 22-11-07, 11:33   #103
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanne og jeg har jo heldigvis vår hemmelige, veldig effektive motvektsstrategi.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:34   #104
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mener han en ferdigklippet en, eller en som burde vært strammet inn litt her og der, tror du?

Gammel 22-11-07, 11:34   #105
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esme, du er ikke sann!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har forøvrig vært oppe i H`en på Olavsgaard - altså den øverste H i skiltet "HOTELL" - og da jeg kom hjem hadde jeg et krus med bilde av Olavsgaard på, og hvor det under sto "stælt på Olavsgaard"
Husker ikke VELDIG mye av det egentlig, men vi måtte klatre i stige
Er ikke det blodharry så vet ikke jeg.

Jeg hadde for øvrig konfirmasjonsselskapet mitt på Olavsgaard. Det er nok også harry.

Gammel 22-11-07, 11:35   #106
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på byen med noen venninner. Den ene venninnen min stilte seg i kø ved baren for å bestille drinker til oss, men det varte og rakk, og hun fikk aldri bestilt. Da tok selvsagt Nabojenta affære, gikk bort til bardisken, løftet opp både topp og bh og bare stod og ventet på reaksjoner. Vips, så var drinkene bestilt, og min venninne stod med haka på leggen.

Må få sagt at dette er noen år siden, og brystene mine hadde adresse litt høyere oppe enn i dag ...

Gammel 22-11-07, 11:36   #107
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Kanne og jeg har jo heldigvis vår hemmelige, veldig effektive motvektsstrategi.

Egentlig bør vi drikke sammen mye oftere, så blir vi ikke så vulgære.

Esme:

Jeg var godt full da jeg klappet en av sjefene på rompa og hvisket noen ord i øret hans før jeg dro hjem for kvelden. Det var skikkelig pinlig å møte ham dagen etter, for jeg husker ikke hva jeg hvisket.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:39   #108
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Metallica og Kiss er ikke harry. Men jeg kjenner jo mange som syns rock- og metallstil er harry, så jeg har forstått at det er en gjengs oppfatning. Jeg syns ikke det i det hele tatt. Jeg kjenner så mange som har den stilen som er alt annet enn det jeg kaller harry. Tvert imot er de stilbevisste og kvalitetsbevisste selv om de velger en annen stil enn hvermannsen. Da kan de aldri bli harry i mine øyne. :setter i bås:

(Får vi snart :setter i bås:-smiley?)

Jeg tror jeg elsker Kasia!

Ja, jeg har et livslangt kjærlighetsforhold til KISS og annen heavy "harry"-musikk, jeg kan bli vulgærfull, fra tid til annen (julejammen i fjor *stønn* ), jeg har tatovering og drar til Finland for å kjøpe billig røyk.

Gammel 22-11-07, 11:40   #109
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mener han en ferdigklippet en, eller en som burde vært strammet inn litt her og der, tror du?

Han hadde nok kunnet tenkt seg å redigere litt noen ganger ja.

Gammel 22-11-07, 11:42   #110
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg var på byen med noen venninner. Den ene venninnen min stilte seg i kø ved baren for å bestille drinker til oss, men det varte og rakk, og hun fikk aldri bestilt. Da tok selvsagt Nabojenta affære, gikk bort til bardisken, løftet opp både topp og bh og bare stod og ventet på reaksjoner. Vips, så var drinkene bestilt, og min venninne stod med haka på leggen.

Må få sagt at dette er noen år siden, og brystene mine hadde adresse litt høyere oppe enn i dag ...

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg var godt full da jeg klappet en av sjefene på rompa og hvisket noen ord i øret hans før jeg dro hjem for kvelden. Det var skikkelig pinlig å møte ham dagen etter, for jeg husker ikke hva jeg hvisket.

Gammel 22-11-07, 11:53   #111
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg sier :"jævla" for mye, og så synger jeg sikkert en del i fylla. Nokså harry, antar jeg.

Jeg og!

Esme er forumets kuleste!

Sist redigert av Hønni : 22-11-07 kl 12:05.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:54   #112
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Esme, du er ikke sann!

Jeg hadde for øvrig konfirmasjonsselskapet mitt på Olavsgaard. Det er nok også harry.

Jeg skjønner ikke hvorfor vi gikk dit en gang jeg, men samma det. Vi kalte diskoteket der for 110% - for du var 110% sikker på å bli sjekket opp av en eller annen slesk business-fyr på vift fra kone og barn. Om han var 55 og du var 20 - ikke noe problem det :æsj:

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 11:56   #113
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om dette er tråden der jeg skal braute høyt med harry historier eller om jeg bare skal ligge lavt i terrenget og ikke få harrystempelet på meg

Gammel 22-11-07, 11:56   #114
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Det er jenta som vet å ordne opp.

Herlig pinlig.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:00   #115
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, kom på noe.
Jeg er Brannsupporter, synger Nystemten med hånden på hjertet på stadion, brøler på dommeren, linjedommeren, MIM og alle som filmer i straffefeltet.
Klikker rett og slett litt. Liker når stadion brøler: "vi skal storme banen" m.m.
Bluss er moro!

Det er urharry, men kler meg voldsomt.

Gammel 22-11-07, 12:05   #116
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke harry, Anne M. Slett ikke.

Eller jo, kanskje Brannsupportere er harry?

Engas 12. mann er ihvertfall alt annet enn harry. :fnys:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:06   #117
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:06   #118
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje noe av det mest harry jeg har gjort var da jeg drakk meg kanonfull på en kirurgikongress. Sammen med en kompis klatret jeg opp 6 meter langs veggen på et laftet hus, og brøt oss inn i et rom som vi trodde hadde nachspiel, (selv om det var helt mørkt, men jeg tenkte ikke så klart), og da nattbordslampen ble tent så gikk jeg straks bort og dro av teppet på de personene som lå der og fant avdelingsoverlegen og kona i en hyrdestund. Vi var så fulle at vi ble stående et halvminutt og glo før vi ropte Faen! og sprang ut av rommet.

Det var litt sånn filmaktig øyeblikk egentlig.

Ja det kan man kanskje kalle ett filmaktig øyeblikk.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:09   #119
Anne

Anne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er ikke harry, Anne M. Slett ikke.

Eller jo, kanskje Brannsupportere er harry?

Engas 12. mann er ihvertfall alt annet enn harry. :fnys:

sikker?

Gammel 22-11-07, 12:10   #120
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat den regnponchoen hadde vel dere bergensere hatt mer bruk for.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.