|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Om julegavenes innhold
Kloke ord fra (bl. a.) bæret.
![]() |
#102 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om julegavenes innholdJeg vil bevare magien og kjöper gaver som jeg vet at gutten min önsker seg. Vi skriver önskeliste som sendes til nissen og önskene oppfylles. Det samme gjör jeg for andre. Jeg syntes skikkelig synd paa nevöen min et aar. Han fikk bare et puslespill og en lekeparykk - resten var sko og vinterdresser og andre klesplagg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Har du lest kies innlegg om langsomme gaver? http://www.foreldreportalen.no/forum...1&postcount=62 |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Om julegavenes innholdJeg synes ikke at det er noe magisk i å alltid få det man ønsker seg til jul. Litt av magien ligger jo i å ønske seg ting. Å drømme om, kikke på og fantasere om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Pauset
Hvor: Barteby
Det er så veldig riktig. Jeg må ta meg selv i det stadig vekk. Faren min sa til meg når jeg var liten. "Du er heldig du som har ønsker" jeg var godt voksen før jeg forstod hvor rett han hadde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Om julegavenes innholdJeg synes faktisk at dagen før og etter julaften er magiske. I dagene før er alle fulle av forventninger, og i dagene etter lar man alle inntrykk synke inn, man tenker over det man har fått og gitt, og man tilbringer gjerne noe fine dager med familie og venner.
![]() |
#107 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Veldig enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Musk
Fint innlegg du linket til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Pauset
|
Kan ikke annet enn å signere dette. Helt enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Pauset
|
![]() Sv: Om julegavenes innholdDet at en vinterdress ikke regnes som en aktuell gave til jul viser vel egentlig hvor rike vi har blitt. Vesla vår får et skjørt, genser, jakke og strømpebukse til jul fra oss i tillegg til en liten ting hun kan leke med. Jeg syns det er helt greit jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om julegavenes innholdJeg har ingen problemer med at jentene mine får klær å sånnt til jul
![]() |
#113 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om julegavenes innholdMin datter på 2,5 blir veldig glad for å få klær hun, spesielt hvis de er rosa med glitter på |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Flink jente
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om julegavenes innholdOg ja, jeg hadde blitt glad for en kjøkkenstol til jul |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Musk
Saa lenge det er at man skal glede mottakeren man har i tankene naar gaver kjöpes, er vi jo helt enige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Om julegavenes innholdMan vet ikke tankene til en 2 åring hele tiden
![]() |
#117 |
Musk
Nei, det er et viktig poeng. Det er först i aar (min sönn er 4,5) at han virkelig har sagt noe om önsker. I fjor var det mer "alt-jeg-ser-önsker-jeg-meg" og aarene för det, sa han ingenting om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Borte
|
Jeg vet ikke helt hvorfor du oppfattet at mitt barn ikke har leker. Hun har det.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 22-12-07 kl 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
© All rights reserved
|
Fikk ikke du det i fjor da?
Hvorfor spør du da (i hovedinnlegget ) om vi her på forumet ville blitt glad for en kjøkkenstol? I og med at det er forskjell på barn og voksne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om julegavenes innholdEr ganske enig med H.I., har tenkt på det selv også... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|