|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du A eller B-menneske? | |||
| A |
|
33 | 14,10% |
| B |
|
118 | 50,43% |
| Noe midt i mellom |
|
75 | 32,05% |
| Annet, svar i tråden |
|
8 | 3,42% |
| Deltakere: 234. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er du A- eller B-menneske?Tidligere var jeg et utpreget B-menneske, men det er i ferd med å snu litt.
|
|
|
#103 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du A- eller B-menneske?Fikk 36 poeng på testen og er dermed "intermediær". Jeg har klart forskjøvet meg i retning A-menneske de siste ti årene, men noen morgenfugl er jeg nok ikke. Bare kveldstrøtt.
|
|
|
#104 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er du A- eller B-menneske?Jeg fikk 48 poeng og er et veldig tydelig A-menneske. Men jeg er ikke sånn at jeg MÅ legge meg tidlig på kvelden.
|
|
|
#105 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er du A- eller B-menneske?Trodde jeg var B-menneske, men jeg er visst en intermediær type.
|
|
|
#106 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er du A- eller B-menneske?De siste årene har jeg levd som tvangskonvertert A-menneske.
|
|
|
|
#108 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du A- eller B-menneske?Noe midt imellom. Det bekreftet også testen.
|
|
|
#109 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Er du A- eller B-menneske?Jeg fikk 28 poeng og er en intermediær type. Jeg trodde jeg skulle bli B- menneske.
|
|
|
#111 |
|
nju nja njo
|
Sv: Er du A eller B-menneske?Er egentlig A-menneske. Ikke akkurat nå, men det er fordi enkelte våkner annenhver time hele natta.
|
|
|
#112 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du A- eller B-menneske?Trodde jeg var B-menneske, men fikk 34 poeng på testen og dermed midt på treet.
|
|
|
#113 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du A- eller B-menneske?Fikk 19 poeng.
|
|
|
#114 |
|
Søt og rar
|
Sv: Er du A- eller B-menneske?Noe midt i mellom. Jeg blir fryktelig tidlig trøtt om kveldene, men det kan nok skyldes at jeg har litt kronisk søvnunderskudd. Jeg er mer våken på vei til jobb kl 07 enn jeg er om kvelden kl 21. Så jeg tror nok jeg er mer A enn B... Samtidig elsker jeg å sitte oppe om jeg er uthvilt, eller sove lenge om jeg kan (noe som zirka aldri skjer..).
|
|
|
#116 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Er du A- eller B-menneske?Jeg er av natur et b-menneske, men livssituasjonen og samfunnet har ført meg nærmere a-menneskets døgnerytme, og det går greit, det også. Så testen plasserer meg midt i mellom, og det stemmer nok ganske godt. Er ganske god på å tilpasse meg. Skulle bare ønske andre voksne i familien også var det ... |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Pauset
|
Sv: Er du A- eller B-menneske?Fikk 24 poeng og passerer såvidt som en intermediær type. Et poeng fra å være b-menneske. Så lenge jeg sover nok (8 timer), så kan jeg klare stå opp tidlig uten å føle meg halvt i koma og deprimert når jeg våkner. Men klarer ikke spise frokost med mindre jeg sover til jeg våkner av meg selv. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du A- eller B-menneske?Jeg er nok midt i mellom, men VELDIG morragretten. Jeg innstiller meg i forhold til hva jeg skal. Jeg hater å stå opp tidlig, men det er ikke noe problem. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Er du A- eller B-menneske?16 poeng, og uten tvil utpreget B-menneske, det visste jeg jo fra før også
|
|
|
#120 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du A- eller B-menneske?21 poeng og kveldstype (B).
|
![]() |
|
|