Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du A- eller B-menneske?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du A eller B-menneske?
A 33 14,10%
B 118 50,43%
Noe midt i mellom 75 32,05%
Annet, svar i tråden 8 3,42%
Deltakere: 234. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-08, 23:32   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du A- eller B-menneske?

Jeg er veldig B egentlig. Gjerne oppe til 4 og sove til 12. Men sånn kan man ikke fungere i livet slik det er nå. Fikk 22 poeng. Kveldstype.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 00:41   #2
Oyoy
Alltid våken

Oyoy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Jeg er spaltet altså. Jeg elsker å sitte oppe om natten, gjerne til to og tre. OG, jeg hater sene morgener. Blir pottesur hvis jeg ikke kommer meg opp tidlig så jeg får masse ut av dagen.
Kanskje det er hyperaktiv jeg er.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 00:48   #3
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk 18 poeng på testen, og det stemmer veldig med min kvelds- og nattaktivitet. -Vil ikke legge meg, for da blir det morgen så fort... Bare så synd at jeg må opp igjen rundt 6-6.30. Tror nok mye av sove-våken-mønsteret mitt er innlært, men det er vanskelig å snu etter såpass lang tid med døgnet på hodet.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 00:56   #4
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Merker at jeg er treig på å komme meg i seng når jeg ikke har mannen hjemme... Hehe, er vel ingenting som frister på soverommet..

Gammel 18-01-08, 01:22   #5
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Jeg trengte egentlig ikke å ta testen, men gjorde det alikevel.

Hei. Jeg heter Ophelia og er B-menneske (20 poeng). Har alltid vært det og kommer nok alltid til å være det...

Gammel 18-01-08, 09:00   #6
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

A-menneske.
Jeg fikk 48 poeng.

Jeg elsker å stå opp tidlig (hvis jeg har fått legge meg passe tidlig), og er førstemann til å melde meg til tidligvakter. Begynne å jobbe sju er perfekt for meg. Gjerne halv sju også, men da protesterer vel mannen som må fikse morgen for de to små alene. Nå som jeg er i permisjon står jeg opp før babyen for å nyte bekmørk morgenstillhet.

Mannen er forresten B-menneske med hele seg. Det fungerer skikkelig bra for oss. Han rydder og smører matpakker om kvelden når jeg er trøtt og sur. Jeg kvitrer og lager kaffe og tar meg av barna om morgenen. Jeg står opp tidlig i helgene, han er våken seint og ordner det jeg ikke har fått gjort på dagen. På grunn av dette er vi ofte glade midt på dagen begge to.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 15:03   #7
mamsi
Nybegynner

mamsi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Follo
mamsi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så absolutt B menneske!

Og heldigvis er ungene også det, så her sover vi til 9.30-10 i helgene

Gammel 19-01-08, 19:12   #8
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Du er en intermediær type

Jeg trodde jeg var innbarket B-menneske

Gammel 20-01-08, 17:03   #9
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er A-menneske (44 poeng), men jeg tror jeg har blitt det med alderen. Hadde ikke noe problem med å sove til midt på dagen den gangen jeg var student...

Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 00:31   #10
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

37 poeng.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 00:52   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger ingen test.

B. Så til de grader.

Gammel 28-08-09, 01:42   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

C. Minst.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 01:53   #13
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Er vel i ferd med å skli litt fra A til B. I dag sov babyen til 10.15, og det gjorde jeg også

Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 23:17   #14
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg elsker å sove lenge om morgene, og uansett hvor trøtt jeg er kl 19-20 om kvelden så våkner jeg opp etter kl 22.00.
Kveldsvakter og nattevakter er piece of cake for meg, så jeg er B-menneske

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 01:43   #15
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og der så jeg at jeg allerede hadde svart i denne tråden.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 10:03   #16
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Tidligere var jeg et utpreget B-menneske, men det er i ferd med å snu litt.

Vil fortsatt ikke kalle meg A-menneske, men nå er jeg vel litt midt i mellom de to.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 10:12   #17
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Fikk 36 poeng på testen og er dermed "intermediær". Jeg har klart forskjøvet meg i retning A-menneske de siste ti årene, men noen morgenfugl er jeg nok ikke. Bare kveldstrøtt.

Gammel 28-08-09, 10:31   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk 48 poeng og er et veldig tydelig A-menneske. Men jeg er ikke sånn at jeg MÅ legge meg tidlig på kvelden.

Så jeg er A-menneske på morgenen og B-menneske på kvelden. Det er jo egentlig perfekt.

Gammel 28-08-09, 11:57   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trodde jeg var B-menneske, men jeg er visst en intermediær type.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 11:59   #20
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De siste årene har jeg levd som tvangskonvertert A-menneske.

Jeg er/var utpreget B-menneske. Kreativitet og tiltakslyst dukker helst opp sent på kveldene og nettene, og hjernen min spinner ikke før i 10-tiden neste dag.

Men dette er ikke forenlig med å være småbarnsmor, viser det seg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.