|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Livslærdom
Og om du støvsuger bilen, bilen står veldig nærme ett gjerde og bildøra står oppe, og du ser at du må rygge, dersom du da f.eks ikke lukker døra, så kan den plutselig ligge bretta foran på fremskjermen, fordi du muligens hivde, din strålende røde fiesta, i revers og rusa godt før du bråslapp gassen litt for å tøffe deg.. Har jeg hørt!
|
|
#4 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomIkke sjekk at det er klaring på bare den ene siden når du skal rygge ut av garasjen. Sørg for at ikke mannen din jobber inne i garasjen når du moser det ene speilet på den nye bilen i garasjeportstolpen... Kan medføre høye hyl og hopping.
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 26-04-09 kl 23:57. |
|
|
|
|
#6 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: LivslærdomIkke gå fra tre små barn på stua når de har tilgang til tusjer :rosa tv, gulv, bord og vegger:
|
|
#10 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomOg vit at det er enveiskjørt gate utenfor Peppes ved Asker Stasjon. Det KAN nemlig hende at du møter en politibil der. Og vit også at bagasjetrallene der lager ett helvetes rabalder om du treffer de når du prøver å snu bilen. Har jeg hørt.
|
|
#11 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: LivslærdomJeg har aldri vært klokere enn nå i kveld etter å ha lest all denne galskapen |
|
|
|
|
#12 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: LivslærdomHuske å låse ytterdøra før du drar på 2 ukers ferie.
|
|
#14 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: LivslærdomNår man synes man hører treåringen kaster opp etter at hun har sovnet, så kan det godt hende at hun har gjort det. Det er kjedelig å oppdage det to timer senere.
|
|
#15 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomIkke sett vannkokeren på komfyren og skru på platen!
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: LivslærdomHvis du stumper i dørstokken inn til badet, ikke ta deg for på doen om dolokket er åpent
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Livslærdom-Husk å lukke igjen takluka på bilen før du kjører den inn i en vaskeautomat. |
|
|
|
|
#18 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomForresten. Ikke la dildoen ligge å slenge så bikkja til svigers kan ta den med til, nettop sivgers.
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Sv: LivslærdomJeg føler meg brått som en enormt forsiktig sjel pakket inn i bomull.
![]() |
| Emneord |
| har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|