|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Sv: Har du og partneren samme politiske overbevisning?
Jeg vil tro at en del ting har endret seg nå. Personlig har jeg tydeligvis hatt en ekstremt innovativ lærer ettersom vi hadde ukesplaner, stasjonsundervisning og tilpasset undervisning allerede da. (Vi var bare seks elever fra første til sjette trinn, dette var nok et viktig moment, men vi hadde en veldig dyktig lærer også.)
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du og partneren samme politiske overbevisning?Jeg synes det er en morsom LOST-analogi, him, selv om jeg ikke akkurat synes det er måten å velge samfunnsmodell ut fra.
![]() |
#4 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du og partneren samme politiske overbevisning?Vi har samme verdisyn og stemmer rødt begge to. Han er nok litt mer rød en meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du og partneren samme politiske overbevisning?... også må jeg bare dra frem Benmurphys vise ord fra en gammel diskusjon, som jammen fortjener litt glory:
![]() |
#6 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Leser
|
Ja, det er i alle fall et forsøk på å systematisere idologien bak de forskjellige politiske strukturene. Jeg vil heller ikke si at de forskjellige politiske idologiene nødvendigvis har så mye med verdivalg å gjøre som på hvilken måte de praktisk ønsker å løse utfordringer (eventuelt problemer for oss ikke-PK.
Hvis du mener jeg sier at liberalistene og kapetalistene gir blaffen i de svakeste så må jeg ha formulert meg temmelig dårlig. Hva er det i det jeg sier om liberalistene og kapitalistene som indikerer at jeg mener at de gir blaffen i de svakeste?
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du og partneren samme politiske overbevisning?Vi er relativt samstemte, men diskuterer sjelden politikk. Jeg tror jeg hadde hatt problemer med å bo sammen med en mann som var veldig ulik meg politisk.
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja og ja. Vi snakker en del om politikk og har samme politiske (eller ideologiske) grunnsyn. Vi stemmer også på samme parti. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|