Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har dere kjæledyr?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-09, 00:38   #1
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg tror jeg er synsk, for jeg fikk for meg at du har en halvblods, en fjording og en puntopeis ...

JØSS! :måpe:

Du så kanskje ikke Dartmooren fordi han ikke er vår, og skal hjem så snart det blir utesesong?

Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 09:44   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storesøster er pelsallergiker, så her har vi en nymfeparakitt. Den er veldig morsom faktisk, men aller helst hadde vi jo ønsket oss katt.

Gammel 13-01-09, 10:01   #3
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det har vi.
Her er vår sønn på skogstur forrige lørdag i et fantastisk vær:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ari i skogen 023.jpg (205,9 KB, 19 visninger)

Sist redigert av Line* : 13-01-09 kl 10:37.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 10:31   #4
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Storesøster er pelsallergiker, så her har vi en nymfeparakitt. Den er veldig morsom faktisk, men aller helst hadde vi jo ønsket oss katt.

Åh... vi har 4 nymfer, vi!! er deres tam?

Gammel 14-01-09, 20:23   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg trodde at fugler var noe de mest allergifremkallende som fantes. Jeg har lært at har man pelsdyrallergi skal man holde seg langt unna de fjærkledde også.

Gammel 08-05-09, 19:21   #6
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg trodde at fugler var noe de mest allergifremkallende som fantes. Jeg har lært at har man pelsdyrallergi skal man holde seg langt unna de fjærkledde også.

Men fugler har da ikke pels? Selvom Hubbien ikke tåler dun, så tåler han fuglene, dah, det må jo være mer nærtliggende? Nei.. ikke vet jeg.. vi har fugler OG katt, vi, dah..

Gammel 10-05-09, 00:38   #7
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Skrev først i tråden om vår lille venn, men dessverre har det forandret seg For få mnd siden så måtte vi se oss nødt til å la han få slippe. Sorgen er fortsatt vond. Kommer ikke til å anskaffe oss et nytt. Mistet en liten nydelig hund da jeg var unge og det sitter i tillegg dypt i meg. Ufattelig hvor glad man blir i de firbente.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 10:54   #8
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Skrev først i tråden om vår lille venn, men dessverre har det forandret seg For få mnd siden så måtte vi se oss nødt til å la han få slippe. Sorgen er fortsatt vond. Kommer ikke til å anskaffe oss et nytt. Mistet en liten nydelig hund da jeg var unge og det sitter i tillegg dypt i meg. Ufattelig hvor glad man blir i de firbente.

Ja, jeg kjenner følelsen veldig godt.
Men et liv uten hund er utenkelig for meg nå.
Men så hadde vi jo også valp da Isack måtte avlives.

Gammel 13-01-09, 00:45   #9
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

...og nå først set jeg at du kaller Inka for en halvblods!!!

Hun er varmblods ridehest. Svensk av opprinnelse, nå registrert NV.

Gammel 13-01-09, 00:47   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

...og nå først set jeg at du kaller Inka for en halvblods!!!

Hun er varmblods ridehest. Svensk av opprinnelse, nå registrert NV.

Sårri.

Gammel 13-01-09, 00:59   #11
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Sårri.

Jeg tror ikke noen av Inkaene bryr seg nevneverdig, for å være helt ærlig.
Du får hive deg med en dag, og se på gjengen vår. De teller 11 nå, for L har kjøpt seg hingst, hun også.

Gammel 13-01-09, 01:02   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Jeg tror ikke noen av Inkaene bryr seg nevneverdig, for å være helt ærlig.
Du får hive deg med en dag, og se på gjengen vår. De teller 11 nå, for L har kjøpt seg hingst, hun også.

Åj! Spennende, skal gi lyd fra meg en dag når jeg har kommet meg på beina igjen!

Gammel 13-01-09, 01:04   #13
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Åj! Spennende, skal gi lyd fra meg en dag når jeg har kommet meg på beina igjen!

Dårlig i foten enda??

Gammel 13-01-09, 01:06   #14
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Tror forresten jeg kommer til å forbli sykmeldt til jeg har født. Dette svangerskapet er IKKE som det forrige.
Uansett; poenget var at vi kanskje skulle hatt kuk i kaffen og terninger på bordet igjen snart, nå når vi begge har dager ledige?

Gammel 13-01-09, 01:13   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har ikke kjæledyr da jeg ikke tror på kjæledyrhold som en generelt positiv greie.

Gammel 13-01-09, 22:13   #16
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, jeg har ikke kjæledyr da jeg ikke tror på kjæledyrhold som en generelt positiv greie.

Forskning skal ha det til at kjæledyr er sunt, både for unge, syke (minus allergikere selvfølgelig) og gamle ...

Gammel 13-01-09, 22:18   #17
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jepp. Vi har Pleo.

Gammel 14-01-09, 20:26   #18
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jepp. Vi har Pleo.

Hvordann å ta på?
Jeg så den på Elkjøp i dag, men den sto i en monter ...
Den var ganske søt ...

Gammel 13-01-09, 22:19   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er greit med sånn sår-pulver på dyr ikke sant? Bacimycin?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 09:39   #20
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er greit med sånn sår-pulver på dyr ikke sant? Bacimycin?

Det har jeg brukt både på hest og hund.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.