Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du julegardiner og juleservise?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 08:29   #101
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du julegardiner og juleservise?

Men dette er jo ikke til middag.. kun kaffe og frokost..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:47   #102
Therese
Fullverdig medlem

Therese sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har julegardiner til kjøkkenet.
Også har jeg nisseservice fra porsgrunn til 8, samler til 12, og får nok litt mer til jul av foreldre.

Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 22:18   #103
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Bokormmannen hadde nylig bursdag, og sannelig hadde nesten alle gjestene spleiset på juleservise. Med fare for å høres veldig utakknemlig og vrang ut, kan jeg vanskelig forestille meg noe vi trenger mindre enn nettopp det. Jeg lekte en stund med tanken på å bytte det inn i noe fint til det nye huset, men det er nok best å la være. Men for det første har vi aldri ønsket oss et slikt servise, og for det andre ville vi i alle fall velge det ut selv om vi måtte kjøpe et.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 22:22   #104
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Bokormmannen hadde nylig bursdag, og sannelig hadde nesten alle gjestene spleiset på juleservise. Med fare for å høres veldig utakknemlig og vrang ut, kan jeg vanskelig forestille meg noe vi trenger mindre enn nettopp det. Jeg lekte en stund med tanken på å bytte det inn i noe fint til det nye huset, men det er nok best å la være. Men for det første har vi aldri ønsket oss et slikt servise, og for det andre ville vi i alle fall velge det ut selv om vi måtte kjøpe et.

Du høres ut som meg, bare at her i huset hadde det nok blitt byttet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 22:24   #105
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må i hverfall bytte det inn i et som dere synes er fint.
Det er ikke noe vits i å ta i mot en gave man ikke liker for å putte den i et skap.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 19:04   #106
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Gullet: bedre å bytte det i noe dere liker enn å sette det i skapet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 19:27   #107
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hverken julegardiner eller juleservise, og har ikke savnet det en dag. Men et julekrus har vi. Og jule-eggeglass som vi aldri bruker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 19:47   #108
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Men et julekrus har vi.

Det har vi nå også! Ett julekrus. Lille B fikk det av oldemoren sin. Jeg tror ikke vi kommer til å utvide til resten av serien, for å si det sånn. Men han kan få ha sitt eget spesielle julekrus.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 13:22   #109
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh. Servise til en mann? Juleservice til en mann? I bursdagsgave? Han må være særdeles vanskelig å kjøpe gave til han mannen din.... (Jeg tror jeg hadde blitt på grensen til supersnurt hvis noen hadde kjøpt et juleservise i bursdagsgave til meg. Men det er mulig jeg er sær.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 15:22   #110
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg har lite gardiner i huset, kun på barnerommene. Har derimot nettopp hengt opp en rød, halvtransparent panelgardin i vinduet ved utgangsdøren, det blir vel det nærmeste vi kommer julegardiner her i huset. Juleservise har vi ikke.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 15:49   #111
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg lurer mest på hva juleservice er.

Jeg også!

Vi har forøvrig verken juleservise eller julegardiner, og jeg tror ikke vi skal skaffe oss det heller.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 16:01   #112
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg lurer mest på hva juleservice er.

Det er sånn når noen kommer hjem til deg og rydder og vasker og setter opp juletre og pakker inn gaver og setter nye lys i alle lysestakene og tømmer gammel mat fra fryser og skap og fyller opp med den deiligste hjemmebakst og håndrullet lammerull og lekker konfekt.

Gammel 06-12-06, 16:14   #113
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er sånn når noen kommer hjem til deg og rydder og vasker og setter opp juletre og pakker inn gaver og setter nye lys i alle lysestakene og tømmer gammel mat fra fryser og skap og fyller opp med den deiligste hjemmebakst og håndrullet lammerull og lekker konfekt.

Åååå? Finner iiiiiingen på Gule Sider, jeg ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 17:27   #114
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Vi har julegardiner på kjøkkenet og et servise som vi bruker i romjulen. Julaften er vi enten hos svigers eller hos mine foreldre og dermed blir ikke serviset brukt før 1.juledagsfrokost.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 17:35   #115
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har verdens fineste julegardiner, mørk blå med sølvstriper i. Ordentlig julenatt!
Problemet er bare at jeg kjøpte dem til leiligheten i Sverige, og svenske vinduer er ikke samme størrelsen som de vi har nå. Dessuten hadde jeg bare ett kjøkkenvindu, nå har jeg to.
Men jeg har nå hengt dem opp likevel!

Juleservise har jeg nettopp fått i hus, Snømann-greier fra Coop Obs!; 99,- kr for 20 deler. Glimrende pris; og om de ryker i gulvet så gjør det ingenting.

Gammel 06-12-06, 18:51   #116
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hverken julegardiner eller juleservise. Det er i grunnen ikke noe savn heller.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 13:22   #117
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Vi har hverken julegardiner eller juleservise. Det er i grunnen ikke noe savn heller.

Signerer denne. Vil heller ikke ha det.

Gammel 07-12-06, 13:23   #118
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja, jeg har noen gardiner på kjøkkenet som er litt jul, serviset er det samme hele året

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 13:24   #119
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

:bestiller:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 13:31   #120
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk julekaffeservise. Jeg fikk det av farmor for lenge, lenge siden mens jeg var veldig ung. Det tok i alle fall ti år før jeg fant en anledning til å bruke det. Men nå synes jeg det er hyggelig å ha. Men jeg kommer aldri til å KJØPE verken julemiddagsservise eller julegardiner. Det er ikke helt meg å bry meg om slikt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
juleservice

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.