Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville vært verst for deg å kutte ut?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 17:07   #101
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hadde du spurt meg for et år siden ville jeg ha svart sukker og sjokolade. Definitivt vanskeligst. Men nå har jeg kuttet ut alt som heter godteri og sukker og jeg lever fortsatt i beste velgående.

Sånn EGENTLIG tror jeg at jeg hadde klart kutte ut alt av "uting" om jeg måtte.. Jeg har viljestyrke av stål om jeg vil

Men akkurat nå vil jeg ikke kutte ut Pepsi max`en min nok. Den berger meg gjennom det verste når jeg går ned i vekt.

Jeg har kuttet ned på brødmat, poteter etc - og det går forbausende bra.
Alkohol kunne jeg godt levd uten, selv om jeg er veldig glad i øl.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 17:55   #102
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sjokolade
(ja.. se til venstre..)
- og Pepsi Max.

Sukk.

Gammel 22-05-08, 17:56   #103
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, forrresten, jeg klarer å kutte det hvis jeg vil (= går opp i vekt og hater det), men akkurat nå vil jeg ikke i det hele tatt.

Gammel 22-05-08, 17:58   #104
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldlig lite ville vært ekstremt vanskelig i seg selv, men jeg ville slitt med å kutte ut alt. Jeg spiser litt sjokolade, litt vafler og sveler og den slags i helgene, litt godteri når det passer sånn, har litt sukker i kaffe latten og liker dessert om søndagen. Til sammen blir det jo litt. Men jeg merker at jeg ikke "gumler" slik jeg gjorde før, og selv om det kanskje er litt for mye totalt sett, så vil jeg heller det enn å drive og leeeengte etter en svele til, en is eller søtere kaffe.

Brus har forsvunnet ganske av seg selv. Potetgull spiser jeg sjelden. Junk mat likeså. Det er søtmat som er min last.

Gammel 22-05-08, 18:00   #105
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Pepsi Max var helt klart værre enn røyk. Enda fersk eksdrikker av max (4 måneder) så jeg kommer ikke på noe nytt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 18:07   #106
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sluttet å røyke da jeg ble gravid. Hadde en avskjedsrøyk og vinket adjø til en 16 år gammel vane. Holder meg fint uten.

Men be meg kutte ut colaen...? Oh no, det gikk ikke. Greide til nød holde meg til å drikke brus kun i helgene under svangerskapet (noe som har sklidd helt ut nå!).

Sukker er min verste fiende, kunne ikke greid meg uten. Beklager, jeg er avhengig.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 18:08   #107
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffe! Det har vært det aller verste med svangerskapene at jeg har fått sånn halsbrann av kaffe at jeg har måttet kuttet den ut det siste halve året av svangerskapene. Da jeg hadde fått nummer to, ba jeg om kaffe på føden, men måtte vente i hele to timer til jeg kom over på barsel.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 18:12   #108
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

karbohydrater sånn generelt.

Gammel 22-05-08, 18:18   #109
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Brus, Cheeze doodles og Freia melkesjokolade.

Gammel 22-05-08, 19:46   #110
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Min akilleshæl er absolutt pottitgullet! Absolutt!

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 20:27   #111
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjokolade og andre søte saker - forsøker og forsøker, men greier det ikke.
Kaffe hadde også vært ille, mest fordi det innebærer noen dager med ille hodepine.
Ellers trodde jeg at jeg aldri ville greie å kutte ut gjærbakst, men det har jeg fått et annet forhold til i løpet av de siste par årene - så det hadde nå gått greit.
Vin og øl (til kos), viste seg også å være litt tyngre å kutte ut enn jeg hadde forventet. Men etter 2 år uten alkohol, tenker jeg ikke lenger på det - og har har ikke "begynt" igjen... Jeg håper og tror jeg kommer dit med sjokolade en gang også!!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 20:49   #112
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Kylling og ris.

Gammel 23-05-08, 11:15   #113
Unagi
Total awareness

Unagi sin avatar

Unagi er litt kul
Standard

Coca Cola hadde nok vært verst å kutte for meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.