|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?
![]() |
#103 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Ja, forrresten, jeg klarer å kutte det hvis jeg vil (= går opp i vekt og hater det), men akkurat nå vil jeg ikke i det hele tatt.
![]() |
#104 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Veldlig lite ville vært ekstremt vanskelig i seg selv, men jeg ville slitt med å kutte ut alt. Jeg spiser litt sjokolade, litt vafler og sveler og den slags i helgene, litt godteri når det passer sånn, har litt sukker i kaffe latten og liker dessert om søndagen. Til sammen blir det jo litt. Men jeg merker at jeg ikke "gumler" slik jeg gjorde før, og selv om det kanskje er litt for mye totalt sett, så vil jeg heller det enn å drive og leeeengte etter en svele til, en is eller søtere kaffe.
![]() |
#105 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Pepsi Max var helt klart værre enn røyk. Enda fersk eksdrikker av max (4 måneder) så jeg kommer ikke på noe nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Sluttet å røyke da jeg ble gravid. Hadde en avskjedsrøyk og vinket adjø til en 16 år gammel vane. Holder meg fint uten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Kaffe! Det har vært det aller verste med svangerskapene at jeg har fått sånn halsbrann av kaffe at jeg har måttet kuttet den ut det siste halve året av svangerskapene. Da jeg hadde fått nummer to, ba jeg om kaffe på føden, men måtte vente i hele to timer til jeg kom over på barsel.
![]() |
#109 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Brus, Cheeze doodles og Freia melkesjokolade.
![]() |
#110 |
Utålmoooodig
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Min akilleshæl er absolutt pottitgullet! Absolutt!
![]() |
#111 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Sjokolade og andre søte saker - forsøker og forsøker, men greier det ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Total awareness
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Coca Cola hadde nok vært verst å kutte for meg.
![]() |
|
|