Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-07, 22:21   #1
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Ikke noe spennede i nærmeste fremtid, men noen nye billetter i jobbsammenheng har iallefall havnet i innboksen.

Oslo i morgen, Oslo om et par uker, og dagstur på møte til Brussel i slutten av måneden.

Gammel 07-05-07, 22:22   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig noen billetter i min skuff også. Skal til Skagen med mann og barn til helgen, til Milano med moren min i juni, og til London med mannen min i august. Den siste turen har jeg ikke billetter til ennå, da.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 22:31   #3
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Billetter til Rhodos fra 1.august - 15.august

Sist redigert av Fara : 21-06-07 kl 21:49.
Fara er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 22:47   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

London i juli

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 23:12   #5
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om 19 dager reiser jeg til TYRKIA sammen med de to største jentene mine, foreldrene mine og søstra min med sine to gutter!!!!!!

Jentenes første sydentur

Gammel 08-05-07, 00:44   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det bare 2 uker igjen til vi skal bruke billettene våre. Er jo evigheter siden jeg kjøpte den turen til Mallorca for mannen min, lillebror og meg.

Har begynt å vurdere om største tulla og jeg skal ta en billigtur i august til syden også, men det får bli litt på sparket. Blir i tilfelle sammen med ei venninen av meg med barn.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 01:05   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Lang weekend til København nå på torsdag til søndag
2 uker til Tenerife i mars neste år.

Gammel 08-05-07, 08:21   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har vi billetter til Norge fra slutten av juni til slutten av august, fra Oslo til Dublin i midten av juli og en billett fra Dubai til Sør Afrika i Oktober i skuffen. Det har lysnet

Palmen er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 10:06   #9
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kreta om 3 uker....

Helle er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 10:36   #10
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har billetter til Kaptein Sabeltann i juli.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 11:51   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billetter til Syd-Frankrike i sommer og til Miami i november/desember

I tillegg har jeg masse jobbreiser (nesten hver uke), men de teller jeg ikke. For en drøy uke siden var vi i Beijing.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 12:23   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg også billetter i skuffen!
Riktignok skal jeg ikke til noe mer eksotisk og spennende sted enn Oslo, men der skal jeg til gjengjeld besøke min aller besteste bestevenninne i hele verden!

Gammel 08-05-07, 13:29   #13
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi drar jammen til Alcudia den 19. mai. På tide å se seg om etter en ny koffert og nytt sommertøy til gutta kanskje.

9. juni drar vi til Danmark. Jeg skal jo være gudmor til min lille søte danske nevø.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 20-06-07, 23:28   #14
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

har reservert et nyyydelig hus i Orlando til neste sommer i 4 uker. Vi må ha billige flybill om vi skal ha råd til å dra. Håper så inderlig vi får det til! Blir fort 35000 i kun fly med 2 v og 3 b.

Gammel 20-06-07, 23:32   #15
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har flybilett til London i august hvor jeg skal se Prince live to kvelder. Sammen med 7 venninner.

Gjett om jeg gleder meg, 4 dager i London med venninner i tillegg til konsert med min ungdoms helt!

Kaz er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 18:13   #16
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flybillett til Oslo i veska. Ned i morgen tidlig, opp på fredag ettermiddag.
Det er ledersamling med jobben, så det er ikke ferie, men et avbrekk fra den vanlige jobbhverdagen.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 18:21   #17
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Iset har både hennes og mine togbilletter i en skuff. (eller e-mail inboks eller noe sånn.) Vi skal til Oslo på Norwegian Wood!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 19:02   #18
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg 17 Mai biletter og pinsehelg biletter liggende i skuffen (eller mer riktig på dataen).
Sommerbilettene er ikke bestilt, men skal med båten en tur.
Håper også å ta en syden tur på høsten en gang, men det er litt vanskelig å bestille noe når jeg ikke har noen aning om hvordan fremtiden ser ut (jobben til gubben spes).

Gammel 16-05-07, 00:03   #19
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Londontur i boks! Billettene er så ferske at de ryker ca, 2 timer gml. Gleder meg Aldri vært der før. Må jakte på en god turistbok og hotell nå fremover. OG finne ut hvor DisneyStore er

Gammel 16-05-07, 00:53   #20
tutta
Passiv

Standard

Billett til megselv til syd-Frankrike i slutten av måneden for 1 uke. Husmorferie for å få litt overskudd igjen.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.