Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har du gjort i dag for å glede noen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-08, 12:00   #101
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Jeg sa til minsten at han skal sove hos bestemor og bestefar i natt, de ringte og lurte på ett lån. Skal si noen ble lykkelige!!

Når jeg tenker meg om her, så:

Besteforeldre ble glade for å få låne barnebarn
Barnebarn ble i ekstase over å få sove hos besteforeldre
Foreldre gleder seg til en rolig kveld, og er de skikkelig gale blir det kanskje kino, for 2.gang på 7 år. Det blir hvertfall en bedre lavkarbo-middag!! garantert!!

Her ble mange glade!!

Gammel 12-07-08, 12:11   #102
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

I går satte jeg sammen nytt nattbord og bokhylle til storesøster, ommøblerte rommet sammen med henne, og hjalp henne å rydde opp i alskens småtterier. Hun var veldig fornøyd.

I dag tok jeg meg selv i nakken og stod opp samtidig med miniene, serverte frokost og så på Sommermorgen sammen med dem.

Håper jeg rekker å være mer snill i dag.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 20:02   #103
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Hmmm... Jeg har støvsugd. Og ryddet ut av oppvaskmaskinen.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 20:12   #104
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjørt mamman min litt rundt om kring.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 20:40   #105
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har nesten lagd sjokoladekake til mannen, enda jeg er på lavkarbo. Nesten

Gammel 12-07-08, 20:41   #106
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Eg stod opp før sju i dag, så sambo kunne sova. Rydda og støvsugde hus, og gjorde klar middag til besøket me hadde i dag, snilt nok . Men så var alle eg møtte snille med meg i dag og!

Gammel 12-07-08, 23:11   #107
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg spontaninvitert de to nærmeste nabofamiliene (eller "familian vårres" som ungene sier - her er det nesten kollektiv ) på lørdagspizza i kveld. Så da var vi 6 små og 6 store her som koste oss med Mim sin fabelaktig gode pizza, brus, rødvin og "Elias og kongeskipet" på DVD for de 6 små. Trivelig å være snill.

Gammel 04-08-08, 14:56   #108
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er selvsentrert for tiden og trenger inspirasjon og et spark bak. Så jeg dytter opp denne og håper på mange gode og kreativem ideer for å glede andre.

Så hva har du gjort for å glede noen i dag?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 15:16   #109
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har vært og tatt bilder av svigers, de ble veldig glade.

Bakte kake som de fikk og den falt i smak hos både de og hjemmesykepleierene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 15:52   #110
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jeg har latt 5-åringen bade med den digre Legobåten...

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 15:54   #111
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hjulpet en dame med vogn av trikken. Teller det egentlig? Nei. Egentlig ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 15:59   #112
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ble med en kollega bort på butikken slik at hun skulle få selskap, selv om jeg ikke skulle ha noe selv.

hm...

Ellers har jeg ikke gjort så mye, men jeg sitter alene på kontoret og har begrensede muligheter!

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 16:38   #113
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har laget ordentlig, hjemmelaget middag til familien i dag. Håper maten faller i smak.

Fin tråd.

Gammel 04-08-08, 17:50   #114
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?

Jeg har akkurat ommøblert på biblioteket/pc-rommet og satt på plass sofaen, lampen, bokhyllene og div., for ikke å snakke om alle de tusentalls bøkene, samt ordnet i pc-kroken og ryddet skrivebordet, ryddet i ledninger og styr, og vasket alle gulv, samt vasket klær. Mannen kommer til å bli kjempeglad, og ungene synes nok det er litt stas de og.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 17:55   #115
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag har vi ordnet til kake og bringebær til ei på jobben som hadde bursdag, og så har jeg vært innom biblioteket og lånt Harry potter og fønixordenen.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 18:30   #116
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Standard

Har jeg vært snill i dag, da? Hmm...

Vel, jeg giikk med sykkelen ned den bratte bakken på vei hjem fra barnehagen for å holde 5-åringen med selskap. Normalt sykler jeg ned og venter på ham nederst i bakken, mens han, som ikke stoler helt på sine egen bremseferdigheter triller sykkelen sin. Han syntes det var veldig koselig at jeg gikk sammen med ham, da.

Og så har vi 5 unger inne nå (3 venninner av storesøster og 2 kompiser av lillebror), og det er kanskje snilt både ovenfor ungene mine og foreldrene til besøket?

Jeg har også postet en pakke til nevøen og niesen min i dag, så da blir nok de glade om et par dager. Ihvertfall nevøen, niesen er vel for liten til å bry seg, i grunnen, men mamman og pappan setter nok pris på gaven.

Gammel 04-08-08, 20:31   #117
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag hadde jeg med kake på jobben i anledning at ei i teamet mitt fyller år.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 13:44   #118
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Lagde en fiskegryte til middag i går, lagde ekstra stor posjon, slik at jeg kunne fryse ned en ekstra middag til oss og i tillegg så lagde jeg en posjonspakke til svigermor og en til ei venninne.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 18:44   #119
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Delt noen sjokoladebiter med hun jeg jobber med.

Gammel 08-08-08, 20:02   #120
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Bestilte blomsterbukett som vil bli levert til lokalet der ei barndomsvenninne, jeg så og si har mistet kontakten med, gifter seg i morgen. En liten oppmerksomhet på den store dagen.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.