|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?
Når jeg tenker meg om her, så:
|
|
|
#102 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?I går satte jeg sammen nytt nattbord og bokhylle til storesøster, ommøblerte rommet sammen med henne, og hjalp henne å rydde opp i alskens småtterier. Hun var veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Har nesten lagd sjokoladekake til mannen, enda jeg er på lavkarbo. Nesten
|
|
|
#106 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Eg stod opp før sju i dag, så sambo kunne sova. Rydda og støvsugde hus, og gjorde klar middag til besøket me hadde i dag, snilt nok
|
|
|
#107 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg spontaninvitert de to nærmeste nabofamiliene (eller "familian vårres" som ungene sier - her er det nesten kollektiv |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg er selvsentrert for tiden og trenger inspirasjon og et spark bak. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Har vært og tatt bilder av svigers, de ble veldig glade. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har latt 5-åringen bade med den digre Legobåten... |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg ble med en kollega bort på butikken slik at hun skulle få selskap, selv om jeg ikke skulle ha noe selv.
|
|
|
|
#114 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har akkurat ommøblert på biblioteket/pc-rommet og satt på plass sofaen, lampen, bokhyllene og div., for ikke å snakke om alle de tusentalls bøkene, samt ordnet i pc-kroken og ryddet skrivebordet, ryddet i ledninger og styr, og vasket alle gulv, samt vasket klær. Mannen kommer til å bli kjempeglad, og ungene synes nok det er litt stas de og.
|
|
|
#115 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?I dag har vi ordnet til kake og bringebær til ei på jobben som hadde bursdag, og så har jeg vært innom biblioteket og lånt Harry potter og fønixordenen.
|
|
|
#116 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Har jeg vært snill i dag, da? Hmm... |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Lagde en fiskegryte til middag i går, lagde ekstra stor posjon, slik at jeg kunne fryse ned en ekstra middag til oss og i tillegg så lagde jeg en posjonspakke til svigermor og en til ei venninne. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Delt noen sjokoladebiter med hun jeg jobber med.
|
|
|
#120 |
|
*_*
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Bestilte blomsterbukett som vil bli levert til lokalet der ei barndomsvenninne, jeg så og si har mistet kontakten med, gifter seg i morgen. En liten oppmerksomhet på den store dagen.
|
|
![]() |
|
|