|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Foreløpig har jeg ikke gjort noe særlig...... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Teller det at jeg har matet kattene? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har servert lillemor en skål med jordbær plukket i hagen! Og så satt jeg på kaffe da jeg stod opp til mannen.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?I går satte jeg sammen nytt nattbord og bokhylle til storesøster, ommøblerte rommet sammen med henne, og hjalp henne å rydde opp i alskens småtterier. Hun var veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Eg stod opp før sju i dag, så sambo kunne sova. Rydda og støvsugde hus, og gjorde klar middag til besøket me hadde i dag, snilt nok
|
|
|
#8 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Har nesten lagd sjokoladekake til mannen, enda jeg er på lavkarbo. Nesten
|
|
|
#9 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg spontaninvitert de to nærmeste nabofamiliene (eller "familian vårres" som ungene sier - her er det nesten kollektiv |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg er selvsentrert for tiden og trenger inspirasjon og et spark bak. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Har vært og tatt bilder av svigers, de ble veldig glade. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har latt 5-åringen bade med den digre Legobåten... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Har jeg vært snill i dag, da? Hmm... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Lagde en fiskegryte til middag i går, lagde ekstra stor posjon, slik at jeg kunne fryse ned en ekstra middag til oss og i tillegg så lagde jeg en posjonspakke til svigermor og en til ei venninne. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Delt noen sjokoladebiter med hun jeg jobber med.
|
|
|
#18 |
|
*_*
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Bestilte blomsterbukett som vil bli levert til lokalet der ei barndomsvenninne, jeg så og si har mistet kontakten med, gifter seg i morgen. En liten oppmerksomhet på den store dagen.
|
|
|
|
#19 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har gitt mor og svigermor blomster.
|
|
|
#20 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?jeg har leid film som jeg og sambo skulle se, og når jeg kom hjem så responderte han med å si: "ja, men i kveld skulle jo jeg i selskap??"
|
![]() |
|
|