|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Passiv
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Noen ganger synes jeg at jeg er finere enn andre ganger. Etter at jeg sto foran et kamera i bikini for kort tid siden påpekte min beste venninne at jeg hadde jo både sånn og slik. Når jeg nå har sett på dem noen ganger ser jeg jo at jeg ikke er like stygg som jeg noen ganger synes at jeg er. |
![]() |
![]() |
#103 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Øynene mine kan være pene. Joda. Det kan jeg si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Er det ikke bittelitt mer sannsynlig at det er ei knallunnskyldning for de lite fotogene?
![]() |
#111 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Herregud, jeg merker at jeg har litt prestasjonsangst bare for å svare i denne tråden
![]() |
#113 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Det å være fotogen er forresten en rar ting. Jeg har masse bilder av datteren vår sammen med niesene våre, og den ene niesen er alltid så utrolig pen på bildene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Synes du at du er pen?Nei jeg synes ikke jeg er pen.
![]() |
#116 |
Leser
|
Jeg spurte mannen min i går om han syntes han var pen, og det mente han at han var fordi en kompis av han hadde sagt at en dame hadde sagt han var pen. Dette er ca 15 år siden. Noen tar i alle fall mot de koplimentene de får.
Jeg tror ikke akkurat det var helt alvorlig ment. Men jeg skjønner godt at folk får inntrykk av at modeller er litt korte, de fleste som er modeller er jo bla veldig unge. Jeg synes jo at folk får litt mer personlighet etter de har levd litt og erfart litt. (Eller kanskje jeg bare synes dette fordi jeg er gammel selv, hvem vet.
![]() |
#117 |
Leser
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Er forresten enig med dere at det er rart dette med å være fotogen. Lurer på hva som gjør det?
![]() |
#118 |
Passiv
|
Nå aner jo ikke JEG hva det mennesket tenkte da sitatet ble ytret, men jeg regner med at det ikke var særlig seriøst ment. |
![]() |
![]() |
#120 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Synes du at du er pen?Eg er forholdsvis fotogen, uten å vere pen og vil jammen ikkje ha på meg å ha dårlig personligheit.
![]() |
![]() |
|
|