Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 22:55   #101
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Har du sett meg? :angst:

Bilde på M2!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:55   #102
Skvetten
Passiv

Standard

Noen ganger synes jeg at jeg er finere enn andre ganger. Etter at jeg sto foran et kamera i bikini for kort tid siden påpekte min beste venninne at jeg hadde jo både sånn og slik. Når jeg nå har sett på dem noen ganger ser jeg jo at jeg ikke er like stygg som jeg noen ganger synes at jeg er.

Alt i alt tror jeg at jeg blir mer og mer fornøyd med meg selv.

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:57   #103
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Øynene mine kan være pene. Joda. Det kan jeg si.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:58   #104
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Nicole Kidman for eksempel er PEN.

Åh nei, hun er heksete!

Gammel 02-08-08, 22:59   #105
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Åh nei, hun er heksete!

Men hun har jo pene trekk. Til heks å være.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:02   #106
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Men hun har jo pene trekk. Til heks å være.

Hun er ikke klassisk pen i mine øyne. :vanskelig:

Gammel 02-08-08, 23:02   #107
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Åh nei, hun er heksete!

Helt enig. Men mannen er ikke enig.

Og hva sier det om meg?

Angelina Jolie synes jeg er pen, mens mannen synes ikke det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:02   #108
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Må man oppgi en referansepen også, kanskje?

Gammel 02-08-08, 23:03   #109
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Noen sa en gang at de som alltid ble pene på bilder uansett, har en dårlig personlighet. Jeg har klamret meg til det i alle år.

Jeg klarer ikke slippe den, og lurer på om det var alvorlig ment. Virkelig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:04   #110
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er det ikke bittelitt mer sannsynlig at det er ei knallunnskyldning for de lite fotogene?

Gammel 02-08-08, 23:04   #111
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, jeg merker at jeg har litt prestasjonsangst bare for å svare i denne tråden

Jeg tror jeg bare skal svare ja det synes jeg.

Alt veldig avhengig av dagsform, hårsveis, sminke etc. Likevel kan jeg noen ganger synes at jeg er pen helt nyoppstått fra sengen, mens andre dager kan jeg føle meg som en dass når jeg er nyfrisert og nysminket.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:05   #112
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Helt enig. Men mannen er ikke enig.

Det er heldigvis min.

Gammel 02-08-08, 23:06   #113
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Er det ikke bittelitt mer sannsynlig at det er ei knallunnskyldning for de lite fotogene?

Jeg håper jo det.

Men helt seriøst synes jeg ikke det er spesielt kult om man automatisk tenker om usedvanlig pene mennesker at de sikkert har en kjip personlighet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:06   #114
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Det å være fotogen er forresten en rar ting. Jeg har masse bilder av datteren vår sammen med niesene våre, og den ene niesen er alltid så utrolig pen på bildene. De andre to blunker av og til, eller tygger på noe, eller snur seg vekk, eller gjør en grimase - men ikke denne ene jenta. I virkeligheten er vil jeg si at de er omtrent like pene (selv om jenta vår selvsagt er aller penest. )

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:07   #115
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei jeg synes ikke jeg er pen.

Gammel 02-08-08, 23:08   #116
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å høre om hva mennene her synes/tenker om penhet, både hos seg selv og andre. Jeg lurer litt på hvor opptatt menn er av eget utseende i forhold til hva damer typisk er (og så kunne det selvsagt være interessant å høre hva dere tenker om damers utseende).

Jeg spurte mannen min i går om han syntes han var pen, og det mente han at han var fordi en kompis av han hadde sagt at en dame hadde sagt han var pen. Dette er ca 15 år siden. Noen tar i alle fall mot de koplimentene de får. (Jeg synes han er pen og sier det ofte, det er mulig at han er blitt påvirket av det også, da.)

Jeg tror ikke akkurat det var helt alvorlig ment. Men jeg skjønner godt at folk får inntrykk av at modeller er litt korte, de fleste som er modeller er jo bla veldig unge. Jeg synes jo at folk får litt mer personlighet etter de har levd litt og erfart litt. (Eller kanskje jeg bare synes dette fordi jeg er gammel selv, hvem vet. )

Gammel 02-08-08, 23:08   #117
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er forresten enig med dere at det er rart dette med å være fotogen. Lurer på hva som gjør det? Hadde vært interessant å vite.

Gammel 02-08-08, 23:09   #118
Albertine
Passiv

Standard

Jeg håper jo det.

Men helt seriøst synes jeg ikke det er spesielt kult om man automatisk tenker om usedvanlig pene mennesker at de sikkert har en kjip personlighet.

Nå aner jo ikke JEG hva det mennesket tenkte da sitatet ble ytret, men jeg regner med at det ikke var særlig seriøst ment.

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:09   #119
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er forresten enig med dere at det er rart dette med å være fotogen. Lurer på hva som gjør det? Hadde vært interessant å vite.

Kanskje de har et fotogen?

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:10   #120
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er forholdsvis fotogen, uten å vere pen og vil jammen ikkje ha på meg å ha dårlig personligheit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.