|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveld
Men det tror jeg faktisk flere har i denne tråden og det var derfor reaksjonen ble som den ble. (Av de som reagerte.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Ustabil
|
Enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveldJeg er forbannet over hvor ovenfra og ned enkelte har svart i denne tråden.
![]() |
#105 |
En Som Trener
|
En god klem til Avelonia som har hatt en fæl opplevelse.
![]() |
#106 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Amen!
![]() |
#107 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveldNoen ganger hender det at sykdom og uttrykkene for det omtales i f.eks. helsevesenet av profesjonelle fagfolk, på en måte som helt sikkert ville ha sjokkert noen.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveldJeg tror ikke det bare er det, Kie, fordi at når HI forklarte seg, og til og med rettet på det hun skrev først, så fortsatte de uempatiske innleggene (i mine øyne) å komme.
![]() |
#109 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveldEr det uempatisk, misforståelser, eller mangel på erfaring med slike situasjoner som ligger bak disse innleggene? Jeg reagerte også opprinnelig på ordlyden i hovedinnlegget, men er glad for at jeg ikke skrev noe om det. Jeg ser jo i ettertid at jeg ikke har forstått Avelonia. Jeg har heldigvis aldri vært i en slik situasjon, og da er det ikke så lett å plutselig sette seg inn i hvilke tanker og følelser hun må jobbe seg gjennom.
![]() |
#110 |
weird
Men da var hun vel også allerede kommet i en forsvarsposisjon? Da er det ikke alltid at man er på sitt mest empatiske heller. Eller misforsto jeg deg nå?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
weird
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveldOg, som sagt; jeg reagerte også i starten. Det kunne like gjerne vært meg som kritiserte HI. Tilfeldighetene gjorde at jeg ikke rakk å skrive i tråden der og da.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eklektisk
|
A skille mellom dårlig språk og dårlige holdninger er en kunst alle på et forum bør kunne. Ikke alltid lett før man "kjenner" en person. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveldVar det egentlig noen som kritiserte dårlig språk her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Ringskrømt
|
Joda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Eklektisk
|
Dårlig "ordlegging" da. Jeg reagerte også på den, men leste hele tråden og tenkte annerledes på slutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eklektisk
|
Jeg er ikke alltid så flink til å finne ut hvem som fortjener det, men man kan jo øve seg |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så enkelt kan det seiast!
![]() |
|