Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken størrelse er du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken størrelse er du? (Sånn cirka...)
34-36 eller mindre 31 7,26%
36-38 72 16,86%
38-40 82 19,20%
40-42 71 16,63%
42-44 71 16,63%
44-46 38 8,90%
46-48 27 6,32%
48-50 11 2,58%
50-52 12 2,81%
52-54 8 1,87%
54-56 eller større 4 0,94%
Deltakere: 427. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 22:52   #101
Robina
Aktiv

Robina sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Robina er litt kul
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

42.

Gammel 25-11-06, 22:59   #102
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Jeg er 40/42..

Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 12:37   #103
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg er 46-48.. for et år siden var jeg 48-50-52.. det går rett vei hvertfall.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 12:45   #104
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

38 er vel det jeg bruker mest. Det hender innimellom jeg kjøper 36, men ikke så ofte.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:00   #105
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Bra det er fler av oss i den høyere skalaen... (Skulle ønske jeg var nede i 42 igjen, men det tar laaang tid...)

Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 20:35   #106
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

str950 oventil ingenting passer! rund 40+-nedentil, 43 i sko 75H i bhstr og 1,81 høy.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:49   #107
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

36 (S) ugravid, 38 (M) gravid.

Gammel 26-11-06, 22:16   #108
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg bruker 46/48 nå. Stort sett 48. Brukte 54/56 før.

Jeg har jo sett bilder av deg. Du må bære den størrelsen godt!

Jeg bruker 42/44 og har gjort det i mange år. Var vel nede i 38/40 når mamma døde for noen år siden. I ettertid har flere sagt at jeg så syk ut. ("Du var tynn da, ja - men så jo alvorlig syk ut!")

Så det er vel en fare for at jeg har min trivselsvekt og størrelse.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:26   #109
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

34-36. Som oftest 34 i gensere og 36 i bukser.

Gammel 27-11-06, 14:29   #110
Ceridal
Fullverdig medlem

Ceridal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Akkurat nå bruker jeg str 38-40. Målet er å komme ned igjen til 36-38. Alt til sin tid.

Ceridal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 07:04   #111
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Rundt 38.

Gammel 17-01-07, 09:54   #112
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Er 40 nå. Det går saaaaakte nedover.

Gammel 17-01-07, 10:22   #113
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

32-34 Skulle gjerne gått opp en størrelse.

Gammel 17-01-07, 10:30   #114
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har variert veldig, har vært alt fra str 34 til 48. (spiseforstyrrelser er tøft for økonomien også )

Nå er jeg str 42 og trives absolutt ikke med det.

Gammel 17-01-07, 10:57   #115
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg er str. 36, noe som passer min høyde og kroppsbygning greit.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:01   #116
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sina, her.

32-34 Skulle gjerne gått opp en størrelse.

Jeg også. 32 i bukser, og 34/36 i overkroppen. Kunne tenkt meg og vært en 36.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 19:04   #117
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

40 over beltestredet (av og til 42) og 38 eller 36 under.
Forstår det virkelig ikke: jeg har langt ifra noen kjempepupper men likevel er ALT på HM feks trangt over puppene. Snåle greier...

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:44   #118
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sliter med klær. Topper og gensere passer egentlig fint i str. 40 men med BH størrelse 75G er det ikke lett å finne noe som sitter pent. Skal jeg kjøpe noe som ikke er elastisk eller med knapper foran må jeg fort opp i 44 og da er det alt for stort over skuldrene og på armene. Sukk...

I bukser bruker jeg 40/42. Jobber meg ned mot 38/40

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:57   #119
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Svarte også 40-42, men jeg trekker også litt mer oppe enn nede. Har ikke hofter, eller noe særlig rumpe/lår. Men har litt mer mage, og trekker ganske godt over rygg/bryst.
Så jeg sliter litt med enkelte plagg, jakker og bluser f.eks. Enten passer de fint oppe, og vide rundt livet/rumpa. Eller så er de perfekte nede og blir da for stramme oppe, samt for korte ermer. :frustrert:

Kjenner meg igjen her.

38/40 i bukser og 42/44 i topper

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 00:28   #120
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

36/38. Mer 36 akkurat nå.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.