|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?Jeg jobber i privat selskap, med teknisk markedsstøtte og produktutvikling. Har ingen kleskode, alt fra skjorter (til og med et slips i ny og ne) til kreative t-skorter er å finne. Når vi drar ut til kunder pynter vi oss ofte med hjelm, vernesko og selvlysende gul jakke.
|
|
|
#102 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?arkivkonsulent - helt vanlig klesstil...skjørt,bluser...klassisk stil da...ingen joggebusker her nei |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?
|
|
|
#107 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?Me har på oss eigne klær me ikkje er redd for å miste.
|
|
|
#108 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?Her er et bilde av hvordan jeg går kledd på jobb (sånn omtrent): |
|
|
|
#109 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?Eneste kleskode hos oss er at man kommer hjem med sikkel og matrester på klærne. |
|
|
|
#110 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?Jevnt over dongeribukse og genser/topp/skjorte/bluse.
|
|
|
#111 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?Jobber i en privat kulturbedrift og vi har ingen eksplisitt kleskode. Noen går i dress og slips, noen går i olabukser. Felles for dressbrukerne og olabuksebrukerne er egentlig en litt rocka stil.
|
|
|
#112 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?Jeg jobber på sykehuset og er kledd i ganske så kledelig, kjedelig hvitt fra topp til tå!
|
|
|
#113 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?Fått ny jobb og går nå i hvit kjedelig uniform. Og fotform sko. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?Jeg tror ikke vi har noen kleskode, men jeg har erfart at dyp utringing får tenåringsgutter til å tie stille. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?Uniform.
|
|
|
#116 |
|
heimføing
|
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?Kleskode? Aldri hørt om. Jeg er en av de få på jobben min som aldri er ute og møter folk. De andre, derimot.... |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?vi har kleskode blå smurfedrakt
|
|
|
|
#118 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?
Samme her.
|
|
|
#120 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?Jeg jobber på sykehus, men kan gå med hva jeg vil. Ikke noe uniform-greier på meg, nei!
|
![]() |
|
|