Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Verdens beste band!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 10:06   #1
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Verdens beste band!

Pixies

Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 12:16   #2
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri sett noen beskrive sin lidenskap for et band på den måten du gjorde, Enhjørning, og det rørte meg virkelig =) Så fantastisk moro for deg å få se dem på hjemplassen din!

Jeg hverken kan eller liker å rangere musikksmaken min, lista ville blitt lang, den ville forandret seg minst en gang i uka, og kanskje oftere nå som jeg er litt hormonell.

Noen band har hengt med meg i mange år; Metallica, Dream Theatre, My Dying Bride, DumDum, Queen, Beach Boys, Billy Idol.

Jeg har en svært variert smak, og mener at musikk er en levende greie som forandrer seg i takt med stadier i livet, humør og behov. Jeg får ut følelser via musikk, er jeg sint så høres dét kan man si Jeg har sittet foran stereo'n og grått i strie strømmer bare fordi det er godt å få det ut, og jeg har hoppet og danset av glede og livslyst så cd'n i spilleren har fått hakk i seg

Verdens beste band? Umulig for meg å svare på gitt. Men det er moro å lese hva andre skriver =)

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 12:37   #3
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Green day og Guns n' Roses står høyt på min liste.

Syns forøvrig Axl Rose kunne funnet seg et annet bandnavn til den nye skiva. Den er helt ok, men det er ikke Gn'R når Slash & co ikke er med lenger

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.