|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Oprah 136 kg?
Jeg skal snart til vurdering for en bukplastikk og ligger langt over BMI-grensene. Legen min har til og med sett seg nødt til å skrive at han mener det vil være direkte helseskadelig dersom jeg skal ned i vekt. |
|
|
|
#2 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oprah 136 kg?Kjære Salt og Gunnis,
|
|
|
|
#3 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Oprah 136 kg?Jeg husker jeg så på et modell-program på tv for en liten stund siden, der modellbyrået som skulle velge modell sendte dem til PT, så de skulle få gode tips ang. helse og mat. Det var jo så viktig.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Oprah 136 kg?Jeg fikk faktisk først avslag på bukplastikk pga overvekt. Så skulle jeg slanke meg litt for så å bestille time til skikkelig vurdering. Jeg ventet en måned, bestilte time, fikk innvilget på timen og operasjon uka etter. Hadde ikke gått ned et gram... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oprah 136 kg?Kva BMI-grense er det for bukplastikk da?
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Oprah 136 kg?90 kilo eller 136 kilo - uansett synes jeg dama er veldig flott jeg. Og jeg synes også at det er innmari vanskelig å tippe hva folk veier. Jeg ser ikke ut som jeg veier det jeg gjør. :muligens for høy selvtillit: |
|
|
|
#13 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oprah 136 kg?
Samme her ...
|
|
|
|
#14 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Oprah 136 kg?Jeg tviler på at hun veier så mye der, men flott er hun uansett! |
|
|
|
![]() |
|
|