Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Trance/dance/techno

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-08, 15:51   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trance/dance/techno

Eller fiskedask.

Pølse!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 15:52   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Pølse!

Potet!

Gammel 24-11-08, 15:53   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Potet!

Skal vi lage en poll, kanskje? :utfordrer:

Gammel 24-11-08, 15:53   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere har jo altfor få utropstegn. Pyser.

Gammel 24-11-08, 15:54   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Åh, hvordan er det sitatet igjen?

"More than three exclamation marks. A sure sign of a disturbed mind." eller noe.

Gammel 24-11-08, 16:28   #6
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Men jeg kan se drømmende og vis ut.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 17:44   #7
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

'

Øyh. Som om ikke Hetfield er dyp.

"Love is a four-letter-word"

Gammel 09-12-08, 13:56   #8
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det finnes desverre altfor mye drit dårlig dance/trance/techno ute på markedet og ja ekstremt mye av dette er masseproduksjon. Samme gjelder også innenfor rock, metal, rap, hip hop etc etc

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Åh, Skjeberg Folkehøgskole, 94-95 ...

Leftfield på Radio Skjeberg... det var tider det...
Vi hadde mye moro det året ja!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Out of Space er fantastisk. Hadde glemt hvor mye bra Prodigy har. Jeg har egentlig aldri vært noen stor fan, men liker mye av musikken deres. :skapfan:
[helium-stemme]"I'll take your brain to another dimension - pay close attention" [/helium-stemme]

Da må du få med deg den nye singelen som er tilgjengelig via prodigy.com.
This is ol-skool!!

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ja, men går Faithless og Prodigy under Trance?
I så tilfelle må jeg bare bryte sammen og innse at jeg liker mer trance enn jeg trodde, for jeg har faktisk en Faithless-plate i samlingen (Ja, den med "Insomnia" ) og digger å se live-opptak av Prodigy ...

Nei, hverken Faithless eller Prodigy går under den kategorien.
Electronica er vel mer riktig kategori.

Gammel 09-12-08, 14:19   #9
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Leftfield på Radio Skjeberg... det var tider det...
Vi hadde mye moro det året ja!

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Da må du få med deg den nye singelen som er tilgjengelig via prodigy.com.
This is ol-skool!!

Takk for tipset, må sjekkes.

Gammel 24-11-08, 17:13   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan se dømmende og nesevis ut.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 17:48   #11
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg kan se dømmende og nesevis ut.

Jeg tror faktisk man kan komme lenger med det.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:58   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vant en musikkonkurranse på ungdomsskolen (alle skulle ha med seg en singel hver og den kuleste vant). Jeg hadde med meg Progidy - Poison og vant suverent. Den er jo helt rå da.

Gammel 09-12-08, 15:26   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hang også utenfor prodigyteltet på Roskilde mener jeg å huske. En rusa fyr stumpa røyken på jakka mi. Sjarmerende.

Jeg er glad i denslags musikk når jeg trener, det sørger for at jeg klarer å gi mer. Problemet er at jeg egentlig er en rockebabe, og at jeg bare hører på den musikken jeg kjenner til fra den tiden hvor jeg vanket ute på byen. Begynner å bli rimelig lei av samlealbumene fra midten av nittitallet.

Gammel 09-12-08, 15:29   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prodigy...

En gang for mange år siden bodde jeg i blokk på Sagene. En dag kom jeg meg rett og slett ikke ut av doen, fordi fyren i naboleiligheten spilte så sinnsyk bra musikk, jeg måtte bare holde meg der inne for å høre mer.

Vel - til slutt gikk jeg og ringte på for å spørre hva han spilte for noe, jeg bare klarte ikke la være. Han spilte Prodigy.

Trance/dance/tekno -

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.