Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 20:47   #101
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ringer imorgen!!!
Tusen takk

De er forresten helt normale i størrelsen. Jeg har 39, og er jo som du kanskje husker bittebittelitt større enn deg i foten.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:21   #102
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Vart støvlar på meg i dag. Ikkje akkurat Ilse Jacobsen, men med kjøpestopp er dei fine nok. På salg Mine er forresten rååsa!

Sånne skal jeg også ha. Mine røde 4 år gamle Tretorn gummistøvler har fått et par hull, og jeg må ha nye. Har rød regnfrakk som må ha matchende nye støvler. Og da blir det nok røde. Det er Viking, ikke sant?
Etter at jeg fikk røde gummistøvler (for 4 år siden var det jo bare dølle gummistøvler i Norge), så har jeg nesten gledet meg til å gå ut i regnet.
Det gjør jeg nå også, men røde regnkåpa.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:56   #103
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

De er forresten helt normale i størrelsen. Jeg har 39, og er jo som du kanskje husker bittebittelitt større enn deg i foten.

Da er nok 39 helt perfekte
Jeg har 39 i de beige MJ jeg har og de er perfekte (liker de et halvnummer for store jeg )

Gammel 25-09-06, 21:57   #104
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amelie, ja det er Viking. Og dei raude er kjempefine, men var utsolgt. Og eg orkar ikkje kjøpe dei til 500, så det var rååsa

Regnkappe ja?! Genialt!!

Gammel 25-09-06, 23:07   #105
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Denne tråden liker jeg!

Har nettopp kjøpt disse:

Gode å ha på beina

Og disse:

Har også noen gamle Roots-støvletter, billige Cowboy-støvletter fra Din Sko og svarte Vagabond-støvletter med ødelagt hæl

Gammel 25-09-06, 23:10   #106
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Og så var det noen som disset Cherrox lenger fram i tråden her!

Jeg har ROSA i størrelse 39!!

Gammel 25-09-06, 23:29   #107
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Denne tråden liker jeg!

Har nettopp kjøpt disse:

Gode å ha på beina

Og disse:

Mama like! Hvor kjøpte du de og hva kostet de?

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 23:31   #108
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Her var det mye lekkert gitt. Noen som vet om bra nettbutikker med sko?

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 23:33   #109
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg finner ikke pene støvletter uten hæl jeg. Ikke i min størrelse. Jeg er visst Miss Bigfoot.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 08:00   #110
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Mama like! Hvor kjøpte du de og hva kostet de?

De øverste kjøpte jeg på Skoringen, de kostet 1399,-

De brune nederst kjøpte jeg på Bianco til 1099,- tror jeg. Det var min kvote av støvletter for i år.......

Gammel 26-09-06, 08:23   #111
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mange fine støvletter ja.

Jeg er på leting etter de uten hel jeg da.. Selv om jeg bare er 1.63 liker jeg å ha flate støvletter. Føler meg litt vaklete på de med hel. Kanskje bare vanesak?!

Gammel 26-09-06, 10:16   #112
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Denne tråden liker jeg!

Har nettopp kjøpt disse:

Gode å ha på beina

Kjempefine.

Gammel 26-09-06, 14:13   #113
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Marc Jacobs Ja, de er kjøpt i Oslo, på Benedicte Ferner. De har dem i svart på CC Vest.

Jeg ringte Bf i dag og hun damen der sa de var litt sortoliven i fargen?
Er det de samme tro?

Gammel 26-09-06, 17:28   #114
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg ringte Bf i dag og hun damen der sa de var litt sortoliven i fargen?
Er det de samme tro?

Ja, det må det være, de jeg har sett i svart på Zant er HELT kølsvarte, og jeg tror de bare hadde tatt inn denne ene fargen på BF! Ihvertfall sa de det da jeg kjøpte dem.

Jeg synes nå de er mer gråoliven enn sortoliven!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 18:40   #115
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Ja, det må det være, de jeg har sett i svart på Zant er HELT kølsvarte, og jeg tror de bare hadde tatt inn denne ene fargen på BF! Ihvertfall sa de det da jeg kjøpte dem.

Jeg synes nå de er mer gråoliven enn sortoliven!

Skal innom der på fredag...blir spennende

Gammel 26-09-06, 20:21   #116
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Herer de nye Frye jeg kjøpte i går
Mim, helt lik modell som de råååsa, disse er i brunoliven

Og disse utrolig tøffe og kule fra Michael Kors
...de andre gadd jeg ikke å ta bilde av

Gammel 26-09-06, 21:28   #117
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åååh, jeg blir så misunnelig på alle disse kule støvlene!

Gammel 26-09-06, 21:30   #118
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Åååh, jeg blir så misunnelig på alle disse kule støvlene!

Det blir IKKE jeg... neeeeeeejda...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:33   #119
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

De Frye'ene var flotte Angelique!!!
Passer til skinnjakken min gjør de også

Gammel 26-09-06, 21:36   #120
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

De Frye'ene var flotte Angelique!!!
Passer til skinnjakken min gjør de også

Ja de gjør vel det kan jeg tenke meg

Sender deg pm jeg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.