Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Prikker her inne

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 14:22   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kun en gang fått en rød prikk en gang og det var pga manglende komma
Var i utganspunktet i mot slike prikker i ulik farge da det kom på NM men etterhvert så prikket jeg i vei.
Koselig å skrive en kommentar til noe jeg synes fortjener det.

Sist redigert av Michelle : 28-09-06 kl 14:30.
Michelle er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 15:55   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Godt spørsmål, det samme lurte jeg på. Frem til både mine og andres røde prikker ble innrapportert og førte til advarsler, og for noen utestengelse. Vedkommende som har innrapportert har vært minst like ufin, og da blir det i lengden litt skjevt hvis bare den ene "siden" innrapporterer. Ja, det er uansett barnslig, jeg vet det.

Innrapporterte du den på basis av innhold, eller fordi den kom som hevnprikk?

Gammel 28-09-06, 15:55   #3
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og ble dine røde innrapportert, forresten?

Gammel 28-09-06, 16:56   #4
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg innrapporterte den pga. innhold, jeg ville vel neppe fått medhold hvis det var fordi det var en hevnprikk.
Hun hadde ikke innrapportert min røde, nei. Det var ikke så mye å innrapportere, for kommentaren min var bare "Uffda". Men det har skjedd før med andre brukere.

Gammel 28-09-06, 11:36   #5
Justme
Passiv

Standard

Ble litt irritert i går da en NM dame fortalte at hun hadde opplevd å bli hevnprikket og denne personen hadde så sendt grønne prikker til andre i tråden det handlet om med skittsnakk om hun som ble hevnprikket .

Da synker man for lavt ......

Gammel 28-09-06, 11:37   #6
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trollmor, her.

Ble litt irritert i går da en NM dame fortalte at hun hadde opplevd å bli hevnprikket og denne personen hadde så sendt grønne prikker til andre i tråden det handlet om med skittsnakk om hun som ble hevnprikket .

Her inne eller på NM?

Gammel 28-09-06, 11:42   #7
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det blir for meg litt lavmåls ja...

juzzy er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 11:46   #8
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Det blir bare for dumt

Gammel 28-09-06, 11:47   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mulig?

Anne er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 11:48   #10
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan er det forresten med prikker og poeng her inne? Hva er grensene for å få flere grønne firkanter?

Gammel 28-09-06, 11:40   #11
Justme
Passiv

Standard

Oi glemte å si hvor , NM var stedet .

Gammel 28-09-06, 13:03   #12
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Jeg har bare fått en grå prikk jeg...

Carrie er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 14:19   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde admin gjort jobben sin, ville prikker fra begge sider bli sjekket når det flyr slike beskyldninger. Det ville hvertfall jeg forventet.

Sitron er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 15:50   #14
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hadde admin gjort jobben sin, ville prikker fra begge sider bli sjekket når det flyr slike beskyldninger. Det ville hvertfall jeg forventet.

Det er et godt poeng, men Admin vil heller kvitte seg med bråkebøtter ved å stenge dem ute enn å håndtere konflikter.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 20:08   #15
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er et godt poeng, men Admin vil heller kvitte seg med bråkebøtter ved å stenge dem ute enn å håndtere konflikter.

Ute av syne ute av sinn?

Gammel 28-09-06, 18:11   #16
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

For nå ble jeg ikke nysgjerrig på hvem dette er. Neeeeida.

Gammel 28-09-06, 18:18   #17
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Får man bank hvis man lager prikketråder her eller?

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 18:35   #18
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Får man bank hvis man lager prikketråder her eller?

Prøv, så får du se.

Gammel 28-09-06, 19:29   #19
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kalles det en hevnprikk når man sender en rød i retur med svar på tiltale?

Jeg synes ikke. Jeg mener, man har da lov å forsvare seg, eller i det minste svare på komentaren man får slengt i seg.

DM er ikke aktiv  
Gammel 28-09-06, 19:37   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Kalles det en hevnprikk når man sender en rød i retur med svar på tiltale?

Jeg synes ikke. Jeg mener, man har da lov å forsvare seg, eller i det minste svare på komentaren man får slengt i seg.

"Lov" er det selvsagt. Men det er like fullt en hevnprikk. (Spesielt hvis man leter opp et helt urelatert innlegg og rødprikker det, bare for å få gjort gjengjeld.)

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.