|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Åkei, kompis. Jeg tror du må roe ned ironien din, før du får oss begge opp i trøbbel. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Mim er et blondt nek. For hun har store pupper. Alle med store pupper er blonde nek.
|
|
|
#3 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har gått fra totalt uvitende til totalt uenig på kort tid. Mon tro om ikke det er definisjonen på ett eller annet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Grunnen til at jeg tidligere i tråden spurte om noen kunne oversette teksten, er at for alt vi vet kan videoen være ironisk ment, teksten anti-dop og hva_vet_jeg. |
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Jeg tror ikke jeg ville skiftet standpunkt selv om det var ironisk ment, eller en beskrivelse av en trist dophistorie.
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Jepp. Og i opposisjon til meg selv.
|
|
|
#8 |
|
Hertuginne
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg lo av Skremmern sin vits og av hennes Menkomelhistorie.
|
|
|
#9 |
|
© All rights reserved
|
Enten det, eller de tar av 14 kg. Både her og der.
Ja. Den var ikke så verst i begynnelsen eller underveis, men jeg tok aldri poenget.
Jepp. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ringskrømt
|
Endelig, jeg synes Menkomel-episoden var helt fantastisk.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For å spinne litt videre på dette. Flere jeg kjenner snakker faktisk om andre folk de kjenner på en slik måte, at det virker som om de forsøker å framstå som smarte, har bra jobber, har det fint hjemme, har god økonomi, fordi folk i omgangskretsen deres har det. Som om det definerer hvem du er. Sist redigert av Dronningen : 17-12-08 kl 20:05. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg er ganske sikker på at Mim skjønte godt hva jeg mente. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg mener at Mim (eller rine, for den del) er et dumt nek fordi hun er blond med store pupper, men fordi jeg mener at man skal være obs på hvilke signaler man sender ut. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg har skjønt det. NÅ.
Moi? Definitivt ikke blond. Ikke nek heller for den del.
Jepp! Får gjøre det neste gang. (Hvor finner jeg den fanen forresten?
Meningen var ikke å sende ut noen signaler, hverken i den ene eller andre retningen. Fra min side var det bare noe jeg dro med meg fra en eller annen tråd om å lyve på seg noe på nettet. (Altså store pupper.) Hvilke signaler er det man sender ut, forresten? Jeg håper, og tror egentlig heller ikke, at så veldig mange her inne tok disse innleggene ille opp. Men sorry til de som gjorde det. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Har man lov til å skryte av hvor små pupper man har? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Er litt usikker på den.
Man ønsker seg ikke F, man ønsker seg D. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Man har lov til hva som helst, man må bare forvente reaksjoner. Og hele denne diskusjonen på medieskapt skjønnhetsideal og whatnot har jeg tatt mange ganger før, og gjør det gjerne igjen. Dog under en annen overskrift. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Oki, en litt annen formulering; kan jeg forvente reaksjoner hvis jeg skryter av A-cup'en min? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Egentlig tviler jeg på at de med F-cup synes det er så veldig festlig. Tenker på ryggplager, problemer med størrelse i klær osv. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
|
|