|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Borte
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?
Sånn har jeg det i forhold til deg, Fnatten.
![]() |
#102 |
Passiv
|
Jeg er med - jeg er med - jeg er med. Hurra! |
![]() |
![]() |
#104 |
frakoblet
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Det er flere gjengangere på "eniglisten" min, men skal jeg trekke frem kun én, så må det bli Skilpadda. Jeg kan ikke huske at jeg har lest ett eneste innlegg av henne som jeg har vært uenig i.
![]() |
#106 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Jeg har også vært uenig med Skilpadda.
![]() |
#107 |
Bedreviter
|
Jeg også, mange ganger, men langt oftere IRL enn på nett. (Jeg snakker både fortere og høyere enn henne, så der klarer jeg å argumentere for mitt syn langt lettere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
This is normal!
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Her er det snart en spinn off: Har du noen gang vært uenig med Skilpadda?
![]() |
![]() |
#111 |
Peppy!
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Dette synes jeg var ufattelig vanskelig å svare på. Først begynte jeg å ramse opp en mengde brukere, men innså at det bare var en liste over brukere jeg liker spesielt godt. De fleste av disse har imidlertid flere synspunkter jeg ikke kan si meg enig i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
kan tilsettes alkohol
|
Det er ikke å være enig, det er å være snakket trill rundt. Skilpadda er god til å argumentere. Det gjør ikke at jeg meg alltid er enig med henne, men det gjør at jeg skjønner hvorfor hun mener det hun gjør.
![]() |
#113 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Her må jeg bare nikke og signere!
![]() |
#114 |
Audacious
|
Men ikke meg, hva?
Hah, jeg kan jo la deg leve i troen litt til... og så når du minst venter det...
![]() |
#115 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Etter denne tråden innser jeg at jeg glemte ufattelig mange.
![]() |
#116 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Zoë er jeg ofte enig med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Sier det noe om meg at flere opplever å være enig i det jeg skriver, men ingen opplever å være særlig uenig i det jeg skriver?
![]() |
#118 |
Vaklende
|
Noen av oss blir ikke nevnt hverken i den ene eller den andre sammenhengen, men sutrer vi for det? Nåja, noen har vel sutret litt, forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Leser
|
*ha* *ha* Her skulle jo jeg si at du er en av dem jeg bruker å være enig med.
![]() |
#120 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Det varierer, men Mim skiller seg ut som en jeg som oftest er enig med. Og så er det jo skrekkelig vanskelig å være uenig med Skilpadda, ja.
![]() |
Emneord |
popularitetskonkurranse |
|
|