Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør dere nå?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-08, 21:35   #101
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere nå?

Jeg taster på FP!

Jeg har endelig en pause etter at det stort sett har gått i ett i ei hel uke. Jul er hardt, men nå er jeg ikke vertinne mer og skal slappe av.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 00:30   #102
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Chanett: fint det ble!

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 02:06   #103
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Så fint bord Chanett

Jeg sitter på nattevakt, dette er tredje natten. Bare to igjen nå, grett at dagene flyr ja for nå gleder jeg meg til litt fri

Gammel 26-12-08, 02:12   #104
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg sitter og venter på at minstemann skal våkne for kveldsmat og stell så vi kan legge oss.

Gammel 26-12-08, 03:21   #105
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*setter julenatta på vent og nyter stillheta*

Gammel 26-12-08, 09:41   #106
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hah - akkurat nå sitter jeg og mumser innpå en bit ribbe til frokost mens jeg surfer. For om en time skal jeg dra og trene.

Hvem skulle vel tro at jeg en gang i tiden var fritatt for gym fordi jeg nektet å bevege på meg.

Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 09:44   #107
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mimrer via nettet. Noen fordeler skal det være med at jeg har sørget over nett i flere år.

Snart skal jeg lage julefrokost og vekke verdens deiligste mann.

Gammel 26-12-08, 09:52   #108
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

HAr akkurat tatt på treningstøy og skal sette nesen ut om få strakser. Skal til mamma og pappa etter trening. Gutta sover ennå.

Gammel 26-12-08, 11:30   #109
Sauen Shaun
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2008
Sauen Shaun har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg surfer mens snart ettåringen går amok i sofaen, juleheftene ligger strødd og slår lyset av og på, av og på, av og på..... mannen er dradd på scootertur, noe som er veeeel optimistisk ettersom det er nesten orkan ute!

Sauen Shaun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:41   #110
Skvetten
Passiv

Standard

Spiser frokost før jeg skal ut på den første av dagens treningsøkter.

Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:56   #111
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har skumle planer om å dra familien med på tur. 12-åringen mener at jeg bør meldes til Barnevernet. Hun får bare melde meg, så får vi se om hun har en sak.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 15:01   #112
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Er trøtt etter et par timer ute i friskluft. Surfer på nett mens ungene leker fredelig og mamma og pappa lager middag.

Gammel 26-12-08, 16:13   #113
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg har skumle planer om å dra familien med på tur. 12-åringen mener at jeg bør meldes til Barnevernet. Hun får bare melde meg, så får vi se om hun har en sak.

Det ble ingen tur, dessverre, og nå er jeg mett. Og det til og med før karamellpuddingen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 16:28   #114
Skvetten
Passiv

Standard

Smurfer rundt i cyberspace mens jeg spiser før treningsøkt nummer to. Etter det kommer Plutte hjem. Pizza blir levert på døren 18.30 og filmen er gjort klar. Så da er det duket for en rolig kveld.

Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 16:35   #115
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Lader opp til fest

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 20:43   #116
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er lurt med på fest av tre svigerinner så nå sitter jeg å moter meg opp til det.

Gammel 26-12-08, 21:10   #117
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spiser take away og ser på skumle hårstylister, mens jeg fortvilet leter etter fjernkontrollen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 21:12   #118
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har akkurat spist amerikanske pannekaker med knerten som er ekstreeemt selektiv i kosten om dagen.

Nå er han høy på sirup og tukter bestemoren sin til å leke villing med putene i sofaen.

Skal kanskje på den lokale puben senere i kveld.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 16:04   #119
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Snuppa sover ute, mens vi spiser ost og kjeks i påvente av å egentlig lage pizza. Men så var vi sultne nuh.
Senere i dag blir det slækking på sofaen og kanskje en film.
Fantastisk digg med FRI og JUL!!!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 17:41   #120
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tiner fingre - bær over med evt skrivefeil. Det var kaldt på isen i dag, men å så vakkert. Nå er det pizza og filmkveld snart, for nå må vi ha pause fra ribba.

Det er deilig med jul.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.