|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere nå?HAr akkurat tatt på treningstøy og skal sette nesen ut om få strakser. Skal til mamma og pappa etter trening. Gutta sover ennå.
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Hva gjør dere nå?Jeg surfer mens snart ettåringen går amok i sofaen, juleheftene ligger strødd og slår lyset av og på, av og på, av og på..... mannen er dradd på scootertur, noe som er veeeel optimistisk ettersom det er nesten orkan ute! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør dere nå?Spiser frokost før jeg skal ut på den første av dagens treningsøkter. |
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva gjør dere nå?Jeg har skumle planer om å dra familien med på tur. 12-åringen mener at jeg bør meldes til Barnevernet. Hun får bare melde meg, så får vi se om hun har en sak. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva gjør dere nå?
Det ble ingen tur, dessverre, og nå er jeg mett. Og det til og med før karamellpuddingen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør dere nå?Smurfer rundt i cyberspace mens jeg spiser før treningsøkt nummer to. Etter det kommer Plutte hjem. Pizza blir levert på døren 18.30 og filmen er gjort klar. Så da er det duket for en rolig kveld. |
|
|
|
#7 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gjør dere nå?Lader opp til fest |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva gjør dere nå?Har akkurat spist amerikanske pannekaker med knerten som er ekstreeemt selektiv i kosten om dagen.
|
|
|
#10 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere nå?Snuppa sover ute, mens vi spiser ost og kjeks i påvente av å egentlig lage pizza. Men så var vi sultne nuh.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør dere nå?Jeg tiner fingre - bær over med evt skrivefeil. Det var kaldt på isen i dag, men å så vakkert. Nå er det pizza og filmkveld snart, for nå må vi ha pause fra ribba. |
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør dere nå?Venter på at Plutte skal gjøre ferdig middagen. |
|
|
|
#16 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva gjør dere nå?Familien slapper av i sofan, mannen sover og Junior ser på barnetv. Minstemann sover lur nummer 3 og jeg sløver med FP. Julebesøket dro hjem i dag, og nå er det bare gutta og jeg i huset igjen.
|
|
|
#18 |
|
blid
Sv: Hva gjør dere nå?Begge jentene er på venninnebesøk, så det er bare mannen og jeg som er hjemme. Pizza-deig til heving og tomatsaus putrer på ovnen
|
|
|
#19 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva gjør dere nå?Jeg har siste brett av Nennes rundstykker i ovnen. Hviler bena etter skøyteturen i dag. Skiller kranglefantungene mine for tusende gang og bruker hyligen deres som unnskyldning for å korte kraftig ned en svigersamtale på telefonen. Gleder meg til mannen kommer innom på pause fra kjøringa i kveld. Da skal han jammen få sin del av ungeordning han også. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere nå?Mannen ser på tv, litt skjem etter i går. Eldste og ei venninne har akkurat sunget seg gjennom den spelrandes nye Sing-star, med Hanna Montana, HSM m.m. Minsten er propell, som vanlig, og mamma`n er litt trøtt og sliten, og ønsker seg ett lydisolert rom med ei god seng og ei stor bokhylle!! Gjerne som kan låses fra innesiden!!
|
![]() |
|
|