Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?
Ingenting, jeg klipper meg selv. 14 5,00%
Ingenting, jeg klippes av venner/slektninger. 12 4,29%
Ingenting, jeg har ikke klipt meg. 8 2,86%
100-1500 kroner 95 33,93%
1600-3000 kroner 60 21,43%
3100-5000 kroner 35 12,50%
5100-7000 kroner 27 9,64%
7100-9000 kroner 9 3,21%
9100-11 000 kroner 12 4,29%
11 100-13 000 kroner 7 2,50%
13 100-15 000 kroner 0 0%
15 100-17 000 kroner 1 0,36%
Mer enn 17 000 kroner 0 0%
Pass dine egne sak(s)er! 0 0%
Deltakere: 280. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 19:28   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Egentlig burde denne tråden hatt krav om bildebevis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 19:29   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har klippet meg ca 5 ganger i 2008, og farget håret en gang. Har brukt mellom 2 og 3000 på det, max.
Guttene mine klipper jeg selv og Ruska har vært en gang i år, nå sparer hun.

Gammel 29-12-08, 19:29   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært hos frisøren en gang i år og da betalte jeg ca en tusenlapp. Det var klipp av langt hår og farge. Jeg kommer sikkert ikke til å klippe meg neste år. Venter til håret er så langt at jeg får litt angst av det, dvs ned til hoftene. Da klipper jeg meg. Lat.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 19:42   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klipper for øvrig resten av familien.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 19:46   #5
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vel vært rundt 5 ganger hos frisøren i år og betaler 1400,- hver gang med klipp, striping og en vitaminkur som jeg tar hos frisøren.
Det blir 7000,- bare på meg, også kommer storesøster, hun har vært 2 ganger, og det koster 300,- gangen. Lillebror trenger ikke klipp enda, og mannen har klippemaskin

Så jeg bruker litt på frisør i året, men det er virkelig verdt det! Det er min luksus og egentid - jeg nyter de 3 timene jeg sitter hos henne (har fast frisør).

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 19:47   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eksen min tar ungene mine til frisør.

Gammel 29-12-08, 19:52   #7
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Eksen min tar ungene mine til frisør.

Er ikke det bra?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:17   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Er ikke det bra?

Ikke når de går fra å ha langt, kult og vakkert hår (ja, kanskje i overkant langt, jeg skal gå med på det) til å ha pinnekort sveis. Uten at jeg visste noe om det.

Jadda. Jeg sutrer. Det er bare hår. Det vokser ut. ( :hulk: )

Gammel 29-12-08, 20:11   #9
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klipper og farger (og av og til striper) annen hver mnd omtrent, 1500-2000,- per gang (har langt hår). Så 10.000 tenker jeg frisøren har tjent på meg i år.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:13   #10
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Klipp tre ganger i 2008 blir ca. 1800 totalt.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:32   #11
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

I år har jeg brukt 3000,-, det var for å sette på løshår til bryllupet.

Mannen bruker egen maskin hjemme og ungene er ikke klippet i år.

Sånn til vanlig bruker jeg vel ca. 500,- i året hos frisør, da jeg MÅ klippe meg.

:redigert: Løshår teller kanskje ikke? Isåfall må min stemme flyttes til 0,-.

Gammel 29-12-08, 20:34   #12
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men...jeg lurer fremdeles oppriktig på hvordan man bare kan klippe seg en eller to ganger på et år?

Gammel 29-12-08, 20:44   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men...jeg lurer fremdeles oppriktig på hvordan man bare kan klippe seg en eller to ganger på et år?

Fordi hun som klippet meg i mai? april? er intet mindre enn et geni og ga en klipp som fungerte kort, og som fungerer langt også. Håret mitt blir heller ikke overvettes slitt (selv om det røyner på nå, altså), og jeg farger ikke.

Gammel 29-12-08, 20:55   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Fordi hun som klippet meg i mai? april? er intet mindre enn et geni og ga en klipp som fungerte kort, og som fungerer langt også. Håret mitt blir heller ikke overvettes slitt (selv om det røyner på nå, altså), og jeg farger ikke.

Samme her. Har hatt en helt ok sparefrisyre og da klipper man jo ikke mer enn man må. Det at man ikke farger reduserer slitasjoen noe helt vanvittig. *erfart* Jeg resignerte og fikk mamma til å stusse tupper for en mnd siden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:57   #15
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hårstrikk og hestehale?

Ellers, så har jeg en sånn klipp som aC. (Og en stripefarge som sklir pent over i etterveksten.)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:32   #16
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde jeg ikke vært så sjenert kunne jeg vist deg bilder. Ikke pent.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:34   #17
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Hadde jeg ikke vært så sjenert kunne jeg vist deg bilder. Ikke pent.

Gammel 29-12-08, 22:38   #18
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må si jeg er overrasket over hvor lite det ser ut til at gjennomsnittet her går til frisøren.

Jeg er hos frisøren minst hver 8. uke, da farger og klipper jeg.
I år har jeg i tillegg hatt extensions (jobber hardt med å spare langt hår fra bob og jukser litt i mellomtiden ) som koster litt.

Bruker vel rundt 1400 pr gang (da er det inkludert farging av bryn).

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 23:11   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med langt hår går null ganger helt bra. :deler:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:35   #20
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen. Klipper meg selv, og har blitt klippet en gang av søsteren min.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.