Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva var fint i 2008?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 23:42   #101
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var fint i 2008?

2008 har vært slitsomt og lærerikt.

Det beste er at barna mine nå er tryggere enn de har vært på lenge.

Ellers har jeg tatt en sjanse og fått en venninne.

Og turen over Besseggen med guttungen var ganske så fin.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 23:45   #102
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det har i grunn vært et tøft år for både liten og stor.
Men alt i alt har det også vært et godt år.

Kan ikke si noe helt spesifikt, men vi har hatt en deilig ferie sammen, jeg har fått ny jobb, mannen har fått beholde sin jobb ( jfr.finanskrisa), ungene takler hverdagen med en syk venninne usedvanlig godt ( bedre enn vi fryktet) og alt i alt er vi glad vi har det som vi har det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 00:10   #103
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

- Hifigutten begynte på ungdomsskolen og stortrives
- Hestejenta har fått seg ei bestevenninne
- Jeg fikk ny jobb i september og stortrives
- Vi hadde en fantastisk flott sommerferie og hødtferie
- Endelig ferdig med bua vår (anneks)

Likevel er jeg mer enn klar for 2009, for siste halvdel av 2008 har vært jævlig. Redd for at i hvert fall første halvdel har mye kjipt med seg også...

Gammel 30-12-08, 00:18   #104
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Det fineste i 2008 var minstemann som gjorde sitt strålende inntog i august .

Ellers så har jeg aldri noen gang hatt det så morro som jeg har det nå... og det beste er at det kommer til å fortsette .

Gammel 30-12-08, 00:20   #105
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Midnattsrocken!
Tenk, Europe ...
*fremdeles ikke landet helt*

Nytt hus var definitivt en höydare.

By:larm (da jeg var sammen med utflytta bestis hele helga) og aleneturen min til Oslo i september for å besøke samme.

Gammel 30-12-08, 01:09   #106
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åh, 2008 har vært bra.

- Fast jobb som ventet på meg før studiene var ferdig
- Vi ble enige om å få flere barn (selv om det måtte en SA til)
- Vi giftet oss! Og bryllupet ble helt perfekt og fantastisk og mye mer enn jeg hadde drømt om noen gang
- Jeg fikk ny jobb med lønnsøkning
- Jeg ble gravid med en gang etter at vi mistet
- Snuppa vokser seg vakrere for hver dag som går, og slutter aldri å overraske meg med alt hun gjør
- Familien min er fortsatt friske og har det bra
- Jeg og mannen har gjort noen grep som gjør at vi har det mye bedre sammen

Gammel 30-12-08, 01:24   #107
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, lamegnåse.

-Ny jobb, med fantastisk arbeidsmiljø og spennende arbeidsoppgaver. Deilig å slippe konflikten på forrige jobb. Jeg trives så utrolig godt på jobben, gleder meg til hver dag

-Se at kråkebolla vokser og trives. Jeg er glad og stolt over å være mammaen hennes.

-Sommerferie i Bergen hos onkel og tante. Supereksemplarisk kråkebolle, masse deilig vær, selskap, båt, bading og sene sommerkvelder i feriehuset ved sjøen.

-Bryllup i Litauen, artig å komme tett inn på de lokale.

-Samtale med ei dame på 98 i Litauen som fortalte om tvangarbeid i Sibir over en 10 års periode.

-Skværet opp med min tidligere bestevennine, og ikke minst kjenne at vi er der hvor vi var før "bruddet".

-Musikkquiz hos Heiko og Juste. Håper jeg kan skrive det samme rundt disse tider neste år.

Gammel 30-12-08, 07:26   #108
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

At jeg hadde et halvt år hjemme i permisjon. Storkoste meg hjemme.
At jeg begynte på skole! Fantastisk gøy!
Familieferie i Danmark 1 uke. Utrolig koselig.
Ferie med min mor til Chicago. Veldig bra!

At jeg fikk A på eksamen.

Gammel 30-12-08, 07:30   #109
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slike tråder er fine. Når jeg skal summere opp 2008 inni hodet mitt så har 2008 vært et vondt og dumt år, men når man må tenke litt på det har det jo skjedd mye fint.

*Det beste er at jeg har møtt en person som ikke kan omtales som noe annet enn min sjelevenn. Enda hvor ekkelt jeg syns det ordet er innimellom.

* Jeg har fått meg fast jobb

* Jeg har lært meg å like mammarollen bedre

Dette er egentlig store, kjempegode ting, og det er selvsagt de jeg bør tenke på og huske på når jeg ser tilbake på 2008.

Gammel 30-12-08, 08:10   #110
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Syns også det var veldig koselig å lese denne tråden. Vi sier kanskje for sjelden hva vi er glade for.

2008 har vært et fint år fordi
- vår nydelige jente kom til verden i mai
- barseltiden var så fin og intens og noe jeg aldri kommer til å glemme
- mannen tok seks uker ferie midt på sommeren sammen med storebror og oss.
- at jeg syns at mannen min er helt fantastisk
- storebror trives godt på storavdeling, og har vært lite syk. Ingen ørebetennelser! (fikk dren i -07)
- vi fikk en deilig permisjonstur til varmere strøk i månedsskiftet sept.-okt.
- jeg begynte såvidt å trene igjen og endre på livsstil for å bli kvitt graviditetskiloene
- vi er friske og har det bra

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 08:15   #111
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg begynte i ny jobb.

Vi har omsider fått bygget på og om huset vårt og har nå god plass til alle fem.

Alle er sunne og friske.

Et bra år.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 08:20   #112
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ny jobb, og den er på alle måter bedre enn min gamle jobb.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 09:50   #113
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Poden har det veldig bra nå, han slet litt etter samlivsbruddet, men nå går det veldig mye bedre med ham.
Men det aller aller beste må være at mammaen min ble friskmeldt fra kreften, er så uendelig glad i henne.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 11:21   #114
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

- Jeg har fått flere nye venninner i år
- Skolestarten til lillesøster gikk kjempefint
- Mellombror knakk endelig lesekoden
- Jeg hadde en kjempefin firedagers utenlandstur med jobben i vår
- Jeg har fått trent ganske bra siden i vår og er i mye bedre fysisk form nå enn på samme tid i fjor
- Jeg har fått mer tid til meg selv i år og er ikke lenger bare yrkesaktiv småbarnsmor, husmor og fru

Gammel 30-12-08, 11:26   #115
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ny jobb.
Ferie med familien min (foreldre og søksnen inkl) i februar.
Og mannen og jeg bestemte oss for å leve livet nå fremfor å sette det på vent. Innebar avslutning av adopsjonssøknad.
Førtiårsdag.
Kurs med Marion Rosen.
Og ikke minst - parforholdet tar nye stier og veier nå som all prøving er avsluttet. Mange utfordringer som vi viser oss sterke nok til å tåle. Det er veldig godt å se.

2009 kan bare bli enda bedre.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 11:29   #116
Thinkerbell
Jag har ju hjärna.

Thinkerbell sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: på pendlertoget
Thinkerbell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Personlig hadde vi en flott sommerhusferie i Danmark. I det større bildet er jeg så glad for den nye ekteskapsloven at den var det første jeg tenkte på da jeg så overskrifta.

Thinkerbell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 11:36   #117
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

- Jeg mestret utfordringene på jobb, og studentene mine fikk tidenes beste karaktergjennomsnitt.
- Jeg begynte i et nytt, fantastisk kor med mange spennende mennesker og utfordrende og variert repertoar.
- Fødselen med minstemann i juni var utrolig. Og selvfølgelig er han det beste som har skjedd meg i år.
- Og så har 2008 vært et "friskt" år. Ingen jeg kjenner som har fått alvorlige sykdommer eller skader.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 11:39   #118
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For vår del:
* Lillemor byttet barnehage, hun trives godt i nybarnehagen og vi er så utrolig fornøyde med den nye barnehagen
* Knertens barnehageoppstart gikk tålelig bra
* Mannen var omsider ferdig med studier og begynte å jobbe i midten av januar
* Vi fikk solgt leiligheten vår til en ok pris og kjøpt et hus vi trives godt i
* Vi hadde en herlig ferie med lånt/leid campingvogn og besøk innom flere fornøyelsesparker
* Jeg kom inn på masterstudie og har fått tilrettelagt bra på jobb i forhold til det

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 13:16   #119
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Åh! Åh!

Jeg har holdt en slange (som er det skumleste jeg vet, nei, visste! i hele verden)!

Jeg har lært meg å kjøre bil i Oslo Sentrum.

Jeg har faced my fears på mange måter, og vunnet hver gang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 14:33   #120
Poku
helt grønn

Poku sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har hatt en hel haug oppturer, og like mange nedturer egentlig...

Ett balansert år kanskje?

Jeg har lært meg å ikke kjede meg så fælt da
Og trives med å bo for oss selv, jeg og prinsessa mi. Tok nesten tre år for å finne det ut da men

Men tror fortsatt at det nye året blir mye bedre; studier, ny jobb og masse annet spennende i vente.

Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.