|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiHvor går grensa for å være tynn-feit eller feit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på ski
Nei, det vet jeg ikke noe om. Det ble etterlyst treningstøy til innebruk i tråden, så dette var bare et tips om at akkurat på det området finnes det ting som er både ok i utseende og kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiTja, der man får klær i flere butikker enn feiteavdelinger, tenker jeg. Ca over str 48, altså fra 50 +.
![]() |
#105 |
Textrovert
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiMen hvor har de stort utvalg i Röhnisch, da? Paa min lokale XXL fant jeg totalt fire ulike plagg. Juhu, for et utvalg, lizzom.
![]() |
#106 |
Teller ned
Skjønte det, men bare påpekte at de ikke har vinterklær, bare sånn hvis noen skulle begynne å lete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Bedreviter
|
Som praktisk definisjon er jeg langt på vei enig i denne. Jeg synes det begynner å bli trøblete å finne klær fra str. 48, så jeg setter nok grensa omtrent der, for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Absolut ateist
|
Nå ja.
![]() |
#109 |
Bedreviter
|
Aner ikke. Jeg var mer enn happy med å finne en pen, behagelig, sort bukse og sjekket ikke noe utover det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Teller ned
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiÅh, da har jeg blitt tynnfeit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Teller ned
XXL i Ski, har i hvert fall 4-5 ulike topper i forskjellige farger, college jakke, bukser og thigts. Sjekk hjemmesiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Vaklende
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiRönisch har en egen Plus serie der xl tilsvarer 54 - 56. De har ok utvalg her: Sist redigert av Balanse : 03-01-09 kl 17:27. Årsak: Rabattkoden |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Teller ned
Ja, det er dyrt. Tror jeg betalte nærmere 500 kr for en trøye. Riktignok i godt materiale, men fortsatt dyrt. G-sport hadde 30% på hele serien før jul, det hjelper jo litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiG-sport, sier du? Kanskje de tar det inn her. Jeg får studentrabatt.
![]() |
#118 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiLand's End har fine ting. Greit, det er en utenlandsk nettbutikk, men jeg hadde tatt sjansen. Tror jammen jeg skal ta den og. Sjansen altså.
![]() |
|
|