Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Om du var en fyldig modell

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-09, 21:43   #101
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du var en fyldig modell

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Bugnende bord med delfiafett, smør, diverse fete og søte saker i slik overflod at det er kvalmende å se på. Litt sånn du blir hva du spiser inspirert.

Joa, men da hadde vi FP'rne vært fornærmet fordi det ble antydet at overvektige bare spiser usunt

For HALLO, det vet vi jo absolutt ikke er tilfelle. Hvertfall ikke for egen del

Gammel 04-01-09, 21:45   #102
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Tenk så gøy om du kunne vært med i en hel tråd uten å bitche om hvordan andre FP-ere uttaler seg, rine!

Øh.... Synes du at jeg er den eneste i denne tråden som har bitchet over andres uttalelser? Tror ikke det, nei. Og forøvrig, mitt inntrykk er jo at minst halvparten av trådene her handler om hvordan andres uttalelser blir tolket(mistolket osv. Correct me if I`m wrong.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:49   #103
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Nei det ville jeg nok ikke. Har bare lest hovedinnlegg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:54   #104
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Joa, men da hadde vi FP'rne vært fornærmet fordi det ble antydet at overvektige bare spiser usunt

For HALLO, det vet vi jo absolutt ikke er tilfelle. Hvertfall ikke for egen del

Pokker, der har du den igjen. Søren også, vi blir liksom aldri helt fornøyde vi FP`re.

Vi har enda en kilde som kan bekrefte dit utsagn.

Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 22:01   #105
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Øh.... Synes du at jeg er den eneste i denne tråden som har bitchet over andres uttalelser? Tror ikke det, nei. Og forøvrig, mitt inntrykk er jo at minst halvparten av trådene her handler om hvordan andres uttalelser blir tolket(mistolket osv. Correct me if I`m wrong.

Nei, men [generaliserer]det ser ut som om du vrir de fleste tråder[/generaliserer] om til å handle om det. Ergo er det ikke så pussig om ditt inntrykk er at trådene handler om det, når det er du som stadig tar det opp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 22:07   #106
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes det virker som om enkelte ikke takler den litt småspydige sjargongen som kan herske her til tider (jeg elsker den ), og at enkelte tar seg litt nær av denne, og mener det er personlig rettet og ikke saklig.

Nevner ikke navn.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 22:07   #107
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Enkelte".

Du VET hvordan du trigger, Joika.

Gammel 04-01-09, 22:08   #108
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet, aC, noen burde roe seg.

Gammel 04-01-09, 22:09   #109
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Herlighet, aC, noen burde roe seg.

Nå synes jeg enkelte burde la være å komme med dårlig skjulte antydninger her.

Gammel 04-01-09, 22:09   #110
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gjør noe så merkelig (så langt ut i tråden,) som å svare på HI: Nei, jeg ville sikkert ikke det. Men av den enkle grunn at på grunn av alt for mye komplekser, så kunne jeg ikke ha vært stor modell og kledd av meg så mye klær blant folk.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 22:11   #111
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men [generaliserer]det ser ut som om du vrir de fleste tråder[/generaliserer] om til å handle om det. Ergo er det ikke så pussig om ditt inntrykk er at trådene handler om det, når det er du som stadig tar det opp.

Kan være enig i at det har vært noen tråder i det siste der jeg har vært en ivrig deltaker. Likevel har jeg jeg et bestemt inntrykk av at veldig mange tråder handler om/ går raskt over til å handle om hvordan folk uttrykker seg. "Jeg tolket HI som om..." Burde det ikke stått folkens, i stedet for damer"... osv. Veldig mange av disse har jeg ikke vært særlig delaktig i.

(Og der brukte du jammen Ergo også! )

Gammel 04-01-09, 22:11   #112
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå synes jeg enkelte burde la være å komme med dårlig skjulte antydninger her.

Enkelte? Enkelte, sier du! Skal gi deg enkelte, jeg!

Gammel 04-01-09, 22:13   #113
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Kan være enig i at det har vært noen tråder i det siste der jeg har vært en ivrig deltaker. Likevel har jeg jeg et bestemt inntrykk av at veldig mange tråder handler om/ går raskt over til å handle om hvordan folk uttrykker seg. "Jeg tolket HI som om..." Burde det ikke stått folkens, i stedet for damer"... osv. Veldig mange av disse har jeg ikke vært særlig delaktig i.

Det er ikke en dårlig ting at man presiserer problemstillinger og forklarer hvorfor man svarer som man gjør. Man skal være ganske muggen for å tolke det som kritikk. Og i forhold til at trådtitlene ikke skal være kjønnsdiskriminerende er vel det en inkluderende greie, er ikke det fint da?

(Og der brukte du jammen Ergo også! )

Jeg lurte på om du kom til å legge merke til det.

Gammel 04-01-09, 22:13   #114
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Likevel har jeg jeg et bestemt inntrykk av at veldig mange tråder handler om/ går raskt over til å handle om hvordan folk uttrykker seg. "Jeg tolket HI som om..." Burde det ikke stått folkens, i stedet for damer"... osv.

Det er da klart diskusjoner ofte handler om hvordan folk uttrykker seg og hva de sier? Hva er det du egentlig mener her?

Gammel 04-01-09, 22:29   #115
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pokker, jeg så ikke denne jeg, men syntes i grunnen det var litt rart at du ikke hadde kommet med noen sure oppgulp.

Forøvrig har jeg ingen kommentar. Kommentaren din sier vel i grunn sitt om hvem som er "på trynet" her (også.)

Er du blitt sløv på dine muggostdager? Kommentaren min er veldig dekkende, ja, men noe forteller meg at du kommer til å fortsette fordet.

Surprise, surprise!

Faktisk! Så dum du er.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 22:29   #116
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes det virker som om enkelte ikke takler den litt småspydige sjargongen som kan herske her til tider (jeg elsker den ), og at enkelte tar seg litt nær av denne, og mener det er personlig rettet og ikke saklig.

Nevner ikke navn.

Jeg har blitt noen!
Joda, noen takler da fint den småspydige sjargongen, det er ikke det. Noen mener derimot at den småspydige sjargongen ikke er alle forunt, det er det noen reagerer på. Så er det da, i andre rekke, enkelte som reagerer på at noen kommenterer dette artige fenomenet.

Det er ikke en dårlig ting at man presiserer problemstillinger og forklarer hvorfor man svarer som man gjør. Man skal være ganske muggen for å tolke det som kritikk. Og i forhold til at trådtitlene ikke skal være kjønnsdiskriminerende er vel det en inkluderende greie, er ikke det fint da?

Jeg lurte på om du kom til å legge merke til det.

Joda.

Og: Selvsagt!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er da klart diskusjoner ofte handler om hvordan folk uttrykker seg og hva de sier? Hva er det du egentlig mener her?

Ac sa at jeg vrir mange diskusjonener til å handle om hvordan folk uttrykker seg. Jeg mente at dette var typisk for mange av trådene her inne, ikke bare de jeg selv deltok i. Så veldig rart synes jeg derimot ikke at det er. Vi forholder oss jo bare til skriftlig kommunikasjon men mennesker vi (som regel) ikke kjenner særlig godt, det er altså duket for mange misforståelser, og påfølgende oppklaringer.

Gammel 04-01-09, 22:31   #117
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda Rine. Men man må ikke kommentere det i hver eneste diskusjon.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 22:37   #118
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er du blitt sløv på dine muggostdager? Kommentaren min er veldig dekkende, ja, men noe forteller meg at du kommer til å fortsette fordet.

Faktisk! Så dum du er.

Noe sier meg at når ditt eneste argument er "Du er dum" ( I det minste riktig skrevet denne gangen! ) er det på tide å slutte av for i kveld.
Hva betyr ordet med understreking, forresten? Mulig jeg er litt dum, men jeg har faktisk aldri sett det før.

Gammel 04-01-09, 22:37   #119
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forsvarer da ikke Bina, jeg forsvarer alle som av en eller annen grunn blir utsatt for slemminger. :edel:

Åh - så vakkert.

Tenk så gøy om du kunne vært med i en hel tråd uten å bitche om hvordan andre FP-ere uttaler seg, rine!

Hvem skulle vi da ha ledd av?

Likevel har jeg jeg et bestemt inntrykk av at veldig mange tråder handler om/ går raskt over til å handle om hvordan folk uttrykker seg. "Jeg tolket HI som om..." Burde det ikke stått folkens, i stedet for damer"... osv. Veldig mange av disse har jeg ikke vært særlig delaktig i.

Eh...ja? Det er vel hele greien ved å uttrykke seg bra skriflig: å få frem sin sak og være tydelig på hva man mener (eller hva man er usikker på, for den saks skyld). Er man ikke tydelig (som noen ofte ikke er), så kan man bli tolket, misforstått og man kan bli tillagt meninger man ikke har.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 22:40   #120
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine

Noe sier meg at når ditt eneste argument er "Du er dum" ( I det minste riktig skrevet denne gangen! ) er det på tide å slutte av for i kveld.
Hva betyr ordet med understreking, forresten? Mulig jeg er litt dum, men jeg har faktisk aldri sett det før.

Det finnes en hel del varianter av dum, så å kalle det ett argument medfører ikke riktighet. Denne gangen var du morsom-dum ettersom du skrev Surprise, surprise når Sitron var enig med meg. Det hender nemlig ikke ofte og er ikke spesielt forutsigbart.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.