|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du var en fyldig modell
Joa, men da hadde vi FP'rne vært fornærmet fordi det ble antydet at overvektige bare spiser usunt
![]() |
#102 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Øh.... Synes du at jeg er den eneste i denne tråden som har bitchet over andres uttalelser? Tror ikke det, nei. Og forøvrig, mitt inntrykk er jo at minst halvparten av trådene her handler om hvordan andres uttalelser blir tolket(mistolket osv. Correct me if I`m wrong. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Passiv
|
Pokker, der har du den igjen. Søren også, vi blir liksom aldri helt fornøyde vi FP`re. |
![]() |
![]() |
#105 |
|
Nei, men [generaliserer]det ser ut som om du vrir de fleste tråder[/generaliserer] om til å handle om det. Ergo er det ikke så pussig om ditt inntrykk er at trådene handler om det, når det er du som stadig tar det opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Pauset
|
![]() Sv: Om du var en fyldig modellJeg syntes det virker som om enkelte ikke takler den litt småspydige sjargongen som kan herske her til tider (jeg elsker den |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du var en fyldig modellJeg gjør noe så merkelig (så langt ut i tråden,) som å svare på HI: Nei, jeg ville sikkert ikke det. Men av den enkle grunn at på grunn av alt for mye komplekser, så kunne jeg ikke ha vært stor modell og kledd av meg så mye klær blant folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Halloen!
Kan være enig i at det har vært noen tråder i det siste der jeg har vært en ivrig deltaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Absolut ateist
|
![]() |
#113 |
|
Det er ikke en dårlig ting at man presiserer problemstillinger og forklarer hvorfor man svarer som man gjør. Man skal være ganske muggen for å tolke det som kritikk. Og i forhold til at trådtitlene ikke skal være kjønnsdiskriminerende er vel det en inkluderende greie, er ikke det fint da?
Jeg lurte på om du kom til å legge merke til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
flisespikker
|
Det er da klart diskusjoner ofte handler om hvordan folk uttrykker seg og hva de sier? Hva er det du egentlig mener her?
![]() |
#115 |
Ringskrømt
|
Er du blitt sløv på dine muggostdager? Kommentaren min er veldig dekkende, ja, men noe forteller meg at du kommer til å fortsette fordet.
Faktisk! Så dum du er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Halloen!
Joda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
© All rights reserved
|
Åh - så vakkert.
Hvem skulle vi da ha ledd av?
Eh...ja? Det er vel hele greien ved å uttrykke seg bra skriflig: å få frem sin sak og være tydelig på hva man mener (eller hva man er usikker på, for den saks skyld). Er man ikke tydelig (som noen ofte ikke er), så kan man bli tolket, misforstått og man kan bli tillagt meninger man ikke har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Ringskrømt
|
Det finnes en hel del varianter av dum, så å kalle det ett argument medfører ikke riktighet. Denne gangen var du morsom-dum ettersom du skrev Surprise, surprise når Sitron var enig med meg. Det hender nemlig ikke ofte og er ikke spesielt forutsigbart. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|