|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Om du var en fyldig modell
Det er da klart diskusjoner ofte handler om hvordan folk uttrykker seg og hva de sier? Hva er det du egentlig mener her?
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Om du var en fyldig modellJeg syntes det virker som om enkelte ikke takler den litt småspydige sjargongen som kan herske her til tider (jeg elsker den |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Det finnes en hel del varianter av dum, så å kalle det ett argument medfører ikke riktighet. Denne gangen var du morsom-dum ettersom du skrev Surprise, surprise når Sitron var enig med meg. Det hender nemlig ikke ofte og er ikke spesielt forutsigbart. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Det er også en måte å si det på, ja.
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Morsomt: Nå diskuterer vi jo nettopp dette med at enkelte alltid uttrykker seg klart og presist, mens noen ikke gjør det. Burde du ikke ha skrevet morsom, i stedet for dum, hvis det var det du mente? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Absolut ateist
|
Fordi du er domm.
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette har vi vært gjennom før. Maaaange ganger:Jeg har aldri hevdet at de som krangler som filla fyker i en tråd ikke kan være enige i en annen. Jeg har derimot sagt at de sarkastiske kommentarene veldig ofte er forbeholdt noen få. Denne tråden bidrar jo om ikke annet til å bekrefte det jeg allerede visste. (Og da trenger jeg jo kanskje ikke starte flere diskusjoner om det, kan være med på den. :trøtt: )
Morsom-domm? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
De sarkastiske kommentarene kommer til de som ypper de på seg. Ta en ring og la den vaa-aaa-aaandre. Det er ikke bare deg og bina, lissom. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du var en fyldig modellTror det er på tide å finne frem popcornet.
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
På NM er det ikke lov å kalle noen dom. Og skulle man være freidig nok til å kalle noen det, ligger det uansett ikke lenge nok til alle får det med seg. Get your facts straight, woman. |
|
|
|
![]() |
|
|