|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu (Nrk)
Men hvis du hadde vært bonde, ville det vært et poeng at du klarte å dyrke litt mer enn du selv forbrukte, slik at du kunne holde liv i en kreftforsker, eller noen med et annet yrke vi faktisk føler at vi trenger. Politifolk, brannvesen, leger, lærere...
|
|
|
#2 |
|
Ustabil
|
Joda. Men for å bruke programmet fra i går som eksempel - jeg tror ikke at når man bor sånn til at man egentlig har bruk for verken brannvesen eller politi. De må nok klare seg selv. Samme med lærere, dette har de valgt bort. Lege kan alle få bruk for, det er klart. Men jeg mener at det er en viss sammenheng mellom økende urbanisering i verden på den ene siden, og økt forbruk, økt kriminalitet, økt forurensning på den andre siden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Plæstic pusher
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Jeg glemte å legge inn adressen til selve bloggen, ja. Good thinking, sulph. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu (Nrk)Har lest meg gjennom hele bloggen. Slett ingen dans på roser, og helt horrible arbeidsbetingelser.
|
![]() |
|
|