Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gave

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan ville du reagert på en "husvaskgave"?
Jeg ville blitt dypt fornærmet - huset mitt vasker jeg/partneren sjøl 11 4,98%
Jeg hadde blitt overlykkelig og elsket vedkommende for resten av livet 184 83,26%
Samma for meg, jeg vasker gjerne sjøl, men lar glatt andre gjøre det for meg 14 6,33%
Vaske? 12 5,43%
Deltakere: 221. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-09, 10:55   #101
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gave

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Jeg hadde blitt glad om jeg hadde følt at det var en gave for å hjelpe til i en slitsom hverdag, ikke om det var en "du er litt udugelig"-gave..

Hadde blitt like glad uansett. Innser og innrømmer at jeg er udugelig på dette feltet.

Gammel 21-01-09, 22:44   #102
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må innrømme at jeg hadde blitt litt lykkelig og veldig stresset. Jeg hadde jo måttet rydde hele huset før jeg kunne ta imot gaven, fra a til å. Det er tredobbelt arbeidet det er å koste over med klut og kost etterpå. En decluter-ekspert derimot, det ønsker jeg meg.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 22:45   #103
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg hadde blitt veldig glad for husvask i gave!
Mamma kan ofte finne på å vaske inne hos hvis vi er på ferie, og vasker ofte skittentøy også hvis hun har tid og lyst. Det synes jeg faktisk er helt greit, men det hadde vært noe annet hvis det hadde vært svigermor (hun vasker ikke når hun er hos oss - kun fordi jeg har mopp og ikke golvklut).

Gammel 23-01-09, 19:49   #104
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, takk!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:05   #105
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde blitt lykkelig

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:07   #106
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja takk!!

Men la meg få rydde først!

Enig.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:31   #107
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde blitt overlykkelig. Jeg har problemer med all form for husvask pga. en lymfeødemarm så det er ikke vasking jeg gjør mest av her i huset. Ville nok helst at det skulle vært fra min mor, søster eller noen nære venninner.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 09:00   #108
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde blitt overlykkelig!

Er helt håpløs som husmor.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.