|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!
Skal nok klare det til helgen tenker jeg. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
27? |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Den gale mannen er lege så han vet hva han gjør. Jeg er jo ikke så høy vet du. :bøtteknott: |
|
|
|
#4 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Så flinke dere har vært, selv Skvetten, som jo har forsøkt. Elinblue, musene er ike like gode som bamsene, ergo spiser du sikkert mindre totalt ved å gå over til sjokolademus. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Balanse - dette går fint. Ikke slow-start sjokostopp. Spis så du er helt elendig og kvalm og lei. Og deretter en bit til. Den biten smaker du skikkelig godt på, også husker du den følelsen og tar den frem neste gang det åpne vinduet lokker. |
|
|
|
#6 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Tusen takk for oppmuntring! Jeg er forøvrig blitt En som nesten aldri er på FP mer. Deter litt leit, men jeg har mye å gjøre på jobb og mer energi å gjøre det med etter at jeg sluttet med PM. Jeg merker også at jeg hadde enormt med energi de ukene jeg spiste sukkerfritt (lavkarbo), og gleder meg til å komme i gang igjen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Jeg burde også bli en som ikke er på fp hele tiden. |
|
|