Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-09, 00:04   #101
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Spotifyer, prater med Skvetten på msn og sniker inne på det lukkede forumet jeg er med å drive.

Gammel 15-02-09, 00:19   #102
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Spotifyer, prater med Skvetten på msn og sniker inne på det lukkede forumet jeg er med å drive.

Huff, jeg som burder vært der jeg også.

Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 13:38   #103
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Rydder litt rundt omkring, underholder ungene og venter på mannen som kokkelerer en deilig brunsj på kjøkkenet

Gammel 15-02-09, 13:43   #104
Kneazle
Passiv

Standard

Pakker til tur ut for å stå på skøyter, og venter på at bollene skal heve ferdig.

Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 14:40   #105
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har gått en lang tur med en av hundene i finværet. Skal snart steke hvalbiff.
Ellers er jeg sykepasser og barnepasser.

Gammel 15-02-09, 14:42   #106
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sjonglerer hund og katt, og venter på mannen som kommer hjem straks. Og da skal jeg ut og gå meg en laaaang tur, så kan han være hjemme og sjonglere hund og katt.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 15:09   #107
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Skal snart ut å leke i snøen med mini. Å så prøver jeg å få sendt en mail men har visst litt problemer å sende til hotmailaddresser.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 17:33   #108
Skvetten
Passiv

Standard

Ut med dyret etter at jeg har satt brøddeigen.

Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 20:37   #109
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøver å skrive noe i bloggen min.

Gammel 15-02-09, 20:50   #110
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Veslemor og jeg ser på et program om løver og hyener på Viasat Nature, mens mannen i huset har sovna...

Gammel 15-02-09, 20:51   #111
Skvetten
Passiv

Standard

Spiser popcorn og vente rpå at brødene skal bli ferdige.

Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 22:47   #112
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stirrer i veggen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 22:48   #113
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spiller poker og spiser påskeegg.

Gammel 16-02-09, 00:28   #114
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Tester ut webkameraet til dataen og prøver om det i det hele tatt går an å synge pent og se nogenlunde ok ut samtidig. :jåle: Har ikke klart det til nå, og har i stedet oppdaget at jeg ser ut som en ravende tulling når jeg synger.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 01:19   #115
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Tester ut webkameraet til dataen og prøver om det i det hele tatt går an å synge pent og se nogenlunde ok ut samtidig. :jåle: Har ikke klart det til nå, og har i stedet oppdaget at jeg ser ut som en ravende tulling når jeg synger.

Jeg høres ut som en når jeg synger.
Enda il 6 åringen at jeg skal synge for han hver kveld, stakkars gutten min.
Han må jo være musikalsk død som resten av familien.
(utrolig nok sa musikklæreren til eldstegutten min at han faktisk kunne synge en ren tone...........)

Gammel 16-02-09, 20:08   #116
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg fryser og spiser frokostblanding.

Gammel 16-02-09, 20:19   #117
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Psyker meg opp til nattevakt.

Gammel 17-02-09, 00:05   #118
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Er på nattevakt.
Har startet nedtelling. 5 netter igjen, så er det ny jobb etter det

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 12:47   #119
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Har kommet hjem etter å ha levert minstejenta på aktivitetsuke, legetime og badet i svømmehallen. Nå skal jeg ha mat.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 12:51   #120
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har holdt poden hjemme fra barnehagen i dag. En smule ør i hodet etter helgen og nilesing til eksamen.. så i dag bare koser vi oss med å sove lenge, være late og gå på kino (vi skal etterpå).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.