Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 23:38   #101
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?

Kylling her også... sukk.

Gammel 17-04-09, 23:38   #102
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan aldri få nok kylling. Håper det er det her neste gang. Forresten det tror jeg ikke, for det var vel det det var for to uker siden her. Da er det vel laks igjen neste fredag.

Gammel 17-04-09, 23:50   #103
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Laksen er jeg litt lei og..... Jeg vil ha svin eller rødt kjøtt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 00:13   #104
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Her ble det deilig kyllingmiddag i da.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 19:53   #105
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Hva er det denne helgen? Jeg finner ikke ut av det på Kiwi-siden.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 21:00   #106
Capri
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2007
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Noen som vet hva det er i Trøndelag denne helgen?

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 22:10   #107
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plutti, her.

Jeg tror og mener at Kiwi ved meg, gir maten til Varmestuens venner e.l En venninne av meg jobbet der, og etter press fra henne, så fikk de ordnet det slik. Det må jeg undersøke

Søstern jobber som butikksjef på Kiwi, og syntes det var en god idè. Men om hennes butikk skal gjøre det, er hun avhengig av at de kan hente.

Noen som vet om steder i Bærum som kan ha interesse av det og kan hente?

Helgens produkt er svin ytrefilêt, for de butikkene som får. Det har vært produksjonsproblemer på fatland, så 60 butikker får ikke. Derfor manglende reklamering.

Gammel 01-05-09, 22:34   #108
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var jo svin her forrige helg, eller var det helgen før? Så det må vel være noe annet her?

Gammel 01-05-09, 22:54   #109
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Det er mulig? Hos henne og butikkene rundt er det svin. Jeg aner ikke hva det er her.

Gammel 01-05-09, 22:55   #110
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg får gå og se i morgen, har jo vært stengt i dag så da er det forhåpentligvis sjans å få tak i det i morgen.

Gammel 02-05-09, 11:41   #111
Capri
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2007
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

I Trondheim var det svin idag. Har vært og sikret meg en hel eske
Kjekt å ha når grillsesongen starter.

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 15:55   #112
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som vet hva som er helgetilbudet i Oslo denne helgen? Finner ikke svaret på siden deres mer.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 15:59   #113
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det pepperbiff. Jeg kjøpte 6 pakker. Grillsesong.

Gammel 08-05-09, 16:30   #114
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Pepperbiff her også. Det liker jeg ikke, så da ble det ingen handling.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 17:05   #115
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke noe her....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 18:56   #116
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Pepperbiff, kjøpte 5 stk som er det man kan kjøpe her i byen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 21:23   #117
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Har dere begrensninger? Det er det ikke her, med det resultat at det var tomt når jeg hadde vært der kl 14.30! Jeg kjøpte "bare" 6 stk da.

Har fortært et par av dem nå og må si jeg var skuffet i forhold til forrige gang jeg kjøpte denne pepperbiffen. Den var seig i dag gitt, og det er min mann "biffmeister" som har stekt den så fremgangsmåten ved tilberedning er ikke det svake punkt hvertfall.

Gammel 08-05-09, 22:06   #118
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Men er den pepperbiffen god? Jeg har venner som har kjøpt den som sier at den smaker såpe/parfyme, og det høres da ut som det er altfor mye rosépepper på den, for det smaker jo fort litt såpete.

Gammel 08-05-09, 22:46   #119
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Smaken er veldig god synes jeg. Men den må ikke være seig.

Gammel 08-05-09, 22:50   #120
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Har dere begrensninger? Det er det ikke her, med det resultat at det var tomt når jeg hadde vært der kl 14.30! Jeg kjøpte "bare" 6 stk da.

Har fortært et par av dem nå og må si jeg var skuffet i forhold til forrige gang jeg kjøpte denne pepperbiffen. Den var seig i dag gitt, og det er min mann "biffmeister" som har stekt den så fremgangsmåten ved tilberedning er ikke det svake punkt hvertfall.

Har fått begrensninger her nå tydeligvis,hadde detikke før.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.