|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?Med unntak av at jeg spydde i fødesenga skjedde det ikke særlig mye komisk under min fødsel heller. Som Guniss satser jeg på en morsommere fødsel neste gang |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?Hvis du har tenkt å bruke disse historiene i boken din, synes jeg du burde si det når du ber om å få høre dem, i stedet for å si bare at du har lyst til å leve leeenge.
|
|
|
#4 |
|
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?
Ah! Nei, kjære snille deg! Jeg bare spurte! Jeg stjeler ingens historie! Det var bare et spørsmål....om jeg ville spørre om noen hadde en historie TIL boken, så hadde jeg spurt om det! Dette ble heeeelt feil... Skal rette opp hovedinnlegget så ingen misforstår meg!
|
|
|
#6 |
|
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?
Ne nei nei...dette tar jo litt av her...og blir helt feil. For å gjøre dette helt klart: Dette var et spørsmål. Ikke noe mer. Jeg har ikke invitert noen i min bok. Om jeg inviterer noen, SPØR jeg om lov. Jeg bruker ALDRI bidrag uten tillatelse. (Og de som bidrar, som har bidratt allerede, har gitt tillatelse og er også anonyme i boken. Hvis noen lurer på HVORDAN jeg gjør det.)
|
![]() |
|
|