Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store bikinitråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-09, 21:17   #101
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store bikinitråden!

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hva blir 85 D, 38?

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 21:42   #102
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg et oppfølgingssprøsmål: Er det 16 eller 18 som tilsvarer størrelse 46 i bikinibukse?

Gammel 19-04-09, 21:45   #103
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

18 tror jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 21:50   #104
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis jeg skulle hatt 85 a i overdel og 42/44 i truse, hva så jeg etter da?

Eller hvis jeg tolker de over meg: 38 a og 14/16 ??

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 21:58   #105
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne liker jeg, den må nok bestilles!
Den er visctorias secret.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 22:11   #106
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Hvis jeg skulle hatt 85 a i overdel og 42/44 i truse, hva så jeg etter da?

Eller hvis jeg tolker de over meg: 38 a og 14/16 ??

Men Bravissimo starter på D cup.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 22:41   #107
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Noen som vet hvem som har overdeler i 90 B? Og hva heter størrelsen da på utenlandsk?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 22:48   #108
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Noen som vet hvem som har overdeler i 90 B? Og hva heter størrelsen da på utenlandsk?

40 b antar jeg.

Gammel 20-04-09, 09:03   #109
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.figleaves.com har alle cup-størrelser
Bravissimo har spesialisert seg på store cup-størrelser.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 09:04   #110
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg bestilt badetøy for godt over 1000 kroner. Så mye har jeg aldri brukt på badetøy før, men så kan det jo hende at dette passer også ...... i motsetning til det billige jeg vanligvis kjøper på Lindex.

Gammel 20-04-09, 09:08   #111
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å du kan glede deg! (du er obs på at moms/toll og sånt kommer i tillegg? Men det er verdt det for å få noe som passer )
Og de er veldig gode på å hjelpe med bytte og sånt om det skulle trengs, kundeservicen hos Bravissimo er virkelig fabelaktig. Jeg har tilogmed fått hjelp til å bli målt per email, utfra hvordan jeg beskrev at bh i en viss størrelse satt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 09:32   #112
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kjenner Tonjemor. Jeg har fått streng beskjed om at jeg er en 75 (av de veldig strenge damene på LaLina som vet det meste om undertøy). Du er mye mindre enn meg, så jeg ville gått for 34/75.

Jammen, Hmmmmm.. Jeg har på meg 75G nå og den er jo stram.. Tror jeg må ta meg en tur ut for å bli målt før jeg kjøper.

Gammel 20-04-09, 09:43   #113
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Jammen, Hmmmmm.. Jeg har på meg 75G nå og den er jo stram.. Tror jeg må ta meg en tur ut for å bli målt før jeg kjøper.

Den skal være stram. Jeg trodde jeg skulle dø de første dagene etter siste besøk på LaLina. Det var jo ikke plass til meg inni bh'en. Nå har jeg vendt meg til å ha det litt trangere, og det gjør virkelig underverker for frontpartiet mitt.

Gammel 20-04-09, 11:47   #114
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men eg spør igjen, er det ikkje greit at en bikini ikkje sitte like stramt som en bh?

Gammel 20-04-09, 15:19   #115
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Men eg spør igjen, er det ikkje greit at en bikini ikkje sitte like stramt som en bh?

Kommer litt an på hvor stramt det er kanskje. Om man har superstram bh og trang topp så er ikke det spes fint heller kanskje.
Men det er ikke fint med en bikinitopp som strammer så mye at det tyter ut både her og der.

Når det er sagt så vil det for min del tyte uansett om jeg har 75 eller 80 nå. Men tror kanskje 75 holder ting mer på plass.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 16:24   #116
Anne C

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte gå opp en str rundt når jeg kjøpte for stoffet i bikinien var mindre tøyelig enn i en vanlig bh. Jeg gikk opp en cup og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 21:50   #117
Dronningen
Pauset

Standard

Jeg valgte en rimelig testløsning fra Ellos. Trenger litt push. Den var dessuten i cup-størrelser. Når man har 85A er det greit. Bestilte med 2 truser, da den var så rimelig. Usikker på hva som vil passe meg best.

Gammel 28-04-09, 22:02   #118
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spørs om vi må ha noen bildebevis snart?

Haugtussa har du fått din??

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 23:40   #119
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har fått min. Overdelen var heilt super, og det var lurt å gå opp i omkrets og ned i cup. Trusa var litt Paradise hotell-aktig og gikk berre rett over skambeinet på et vis, så den må eg nok venne meg til, men flott den også!

Alt i alt, svært fornøgd!

Gammel 29-04-09, 08:14   #120
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Fader,jeg trenger bikini kjenner jeg.
3 år siden jeg kjøpte nye gitt, tiden flyr kan man si.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.