Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nyhet - stor melkesjokolade med Smash

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-09, 19:21   #1
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyhet - stor melkesjokolade med Smash

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg fant på ICA.

ICA her hadde ikke hørt om det.

Gammel 30-04-09, 19:28   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant den også på ICA. Si at flere ICAer har den, det betyr vel at de i det minste kan bestille den inn.

Gammel 30-04-09, 20:13   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Mannen var på butikken da jeg så denne tråden første gang - det endte med at jeg måtte ringe å be han kjøpe den. For en fantastisk sjokolade!
Dere må ikke tipse og lage tråder om sånn!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:56   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan melde at en helt vanlig Rema i en drabantby i Oslo øst har BÅDE Smash- og jordbærsjokoladen. Smashen har jeg jo prøvd, men nå har jeg kjøpt jordbæren, og maken til fantastisk sak . Jeg er helt frelst her nå.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 11:27   #5
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Melkesjokolade m/smash ble kjøpt til lørdagskos, ble ikke helt overbevist. Neste lørdag må sjokolade m/jordbær prøves.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 13:06   #6
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

her i trondheim er den OVERALT, men så er det jo Nidar-fabrikk her også Jeg skal ALDRI kjøpe den...brant meg på Walter-sjokoladen og spiste altfor mye sjokolade på så kort tid :lav selvdisiplin:

Gammel 17-05-09, 02:09   #7
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg endelig fått smake jordbær sjokoladen. Måtte en tur til Oslo for å finne den. Det var ikke vond men heller ingen vinner. Walters er framdeles favoritten

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 00:01   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Apan, hvor hvor?

Jeg kjøpte den nest siste jordbærsjokoladen på Oslo S i dag. Damen i kassen undret seg over merkbar økt interesse de to siste dagene. Wonder why .

Den var forøvrig vanvittig god!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 00:02   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Apan, hvor hvor?

Rema Ulsrud.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 00:17   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Må jeg prøver jordbæren også altså?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 01:21   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spist den Melkesjokoladen med smash i dag.

Smash er helt klart mye bedre, også blir jeg nesten litt syk av at de har delt opp sjokoladen i rotete biter. Sjokolade skal ikke være i ujevne biter.

Denne blir ingen ny favoritt. Men den var helt grei. (bortsett fra oppdelingen)

Gammel 01-05-09, 10:04   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usikker på hva du mener med rotete oppdeling? At det ikke er helt jevnt med Smash på hver rute? For rutene er vel ellers like, er de ikke? Slik som melkesjokolade? Nå husker jeg ikke hvordan den så ut.

Gammel 01-05-09, 10:17   #13
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ikke ruter, de var delt inn i trekanter. Og enig med Cherryberry, det var irriterende.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:44   #14
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det var ikke ruter, de var delt inn i trekanter. Og enig med Cherryberry, det var irriterende.

Aha! Det er derfor det blir rart når jeg deler den opp.
Jeg brekker den bare inni papiret og tar over i en bolle (hvis jeg har tid...) og har lurt på hvorfor den aldri blir kvadratisk. Hva man kan finne ut på FP.

Gammel 07-05-09, 14:47   #15
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Men det er forresten billigere å kjøpe Smash i vanlig pose enn å kjøpe melkesjokolade med Smash i, da.

Gammel 01-05-09, 10:18   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Åja, det la jeg ikke merke til engang.

Gammel 01-05-09, 10:29   #17
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Skal vel være trekanter fordi at det er Smash. Vil også prøve de nye sjokoladene

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 12:23   #18
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke jordbærsjokoladen var noe spesielt god, jeg endte opp med å kaste mye av den. Den ble for søt for meg. Hadde de solgt den i bittesmå plater kunne jeg kanskje kjøpt igjen, men ikke en diger plate.

Gammel 01-05-09, 12:34   #19
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

OH no.... Smash er jo skikkelig digg

Gammel 01-05-09, 14:37   #20
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg finner jo ikke den der jordbærsjokoladen her i byen. Den vil jeg nemlig smake, den smashsjokoladen er det ikke så nøye med.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.