|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Er lameller fint? | |||
| Ja |
|
53 | 41,09% |
| Nei |
|
63 | 48,84% |
| Annet (spesifiser i tråd) |
|
13 | 10,08% |
| Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er lameller fint?Jeg synes det er fint på store vindusflater og i hjem med minimalistisk interiør.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er lameller fint?Vi har lameller i det ene vinduet i stua. Vi har ikke gardiner i resten av leiligheten, men dette vinduet trenger noen ganger solskjerming for tven. Derfor blir lameller en mellomting mellom ikke noe og gardiner.
|
|
|
|
#3 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er lameller fint?Niks.....hverken lameller eller gardiner i vårt hjem |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Er lameller fint?Jeg liker i utgangspunktet ikke lameller. Synes det blir for upersonlig og kontoraktig |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er lameller fint?Hi, hi. Jeg fikk besøk av kona til svigerfar i går. Hun hadde aldri sett lameller IRL før, og synes det bare var sååååååå fint og praktisk. Jeg mistenker at de kommer til å erstatte et par persienner med lameller der oppe snart.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Sv: Er lameller fint?Det kan være fint noen steder. Men det at det ser ut til å dukke opp i alle slags hjem og alle slags stiler er kanskje et tegn på at mange om en liten stund ikke kommer til å synes det er fint lenger. At det er på vei ut av motebildet, og dermed etterhvert mange hjem også? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Er lameller fint?
Mulig det, men jeg ser ikke så mange andre muligheter i f.eks. hus som har 4-5 meter høye vinduer som det nevnes her - eller i hus med store skråvindu. Lameller er digg (og ikke minst praktisk)! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fersking
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Er lameller fint?Har slike som på bidet selv i stuen, syns det er kjempe fint. Det er obsolutt ikke kontoraktig og vi får mye skryt av de |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er lameller fint?Jeg synest det kan være veldig fint, men det må passe in til hjemme det henger i. Passer flott i mer funkis/minimalstiske hjem. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Er lameller fint?Syns det er fint jeg, til svæære vinduer og som tidligere nevnt, der det er hengt opp skikkelig! |
|
|
|
![]() |
|
|