|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnefrie soner, er det helt problemfritt?
Han burde absolutt vært fjernet ja! Det har flyselskapenes ansatte full anledning til dersom de oppdager det. Heldigvis.
![]() |
#102 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Barnefrie soner, er det helt problemfritt?
Jeg syns det må være lov å aldersdiskriminere et hotelltilbud dersom det er vesentlig for det man selger. Jeg så for eksempel et sånt "stille oase"-hotell der de ikke hadde tv, radio eller nettilgang, og det ikke var lov med mobil i fellesområdene. Poenget var at man skulle oppleve total ro. Stillhet. Småbarnsfamilier var ikke velkomne, åpenbart. Da ville de ikke kunnet garantere at gjestene får det de betaler for.
![]() |
#103 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnefrie soner, er det helt problemfritt?Dette synes jeg er helt uproblematisk, et ferietilbud på lik linje med andre.
![]() |
|
|