|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?
Den så faktisk veldig bra ut, både innholdsmessig og grafisk. Bakgrunnsstoff og informasjon er jo veldig kjekt; det er det generelt for lite av i valgkampen. Og på denne kom jeg ut med Venstre klart på topp, fulgt av Høyre og så SV, hvilket virker rimelig. Det er nok vektingen av spørsmålenes betydning som gjør at denne virker bedre når jeg svarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?På valgomaten til Aftenposten havnet SV på en klar 1.plass med 68%
![]() |
#103 |
Glamorøs
|
Det gjorde ikke jeg, men allikevel havnet tullepartiet SP på hele 45 % hos meg.
![]() |
#104 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Aftenposten sin variant var veldig bra! Jeg tok den fort og galt uten å lese noe om bakgrunnen til spørsmålet, skal ta den en gang til senere for å se om det blir så jeg endrer på noe. Resultatet denne gang var:
![]() |
#105 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Irma:
![]() |
#106 |
frakoblet
|
Ja, den testen var den beste hittil! Bra med informasjonen man kunne finne. Jeg kom ut med Venstre på topp, og AP på nummer to. Det er også det som stemmer best med mitt politiske ståsted.
![]() |
#107 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Ap: 28% |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
flisespikker
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?På Valgomaten fikk jeg
![]() |
#111 |
Ustabil
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Da tok jeg også Valgomaten på Aftenposten, og endte slik: |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Ap kom på topp i VG sin test, Venstre i TV2 sin. Aftenposten sin valgomat har jeg bare sett på, ikke tatt. Men den virker så langt best da (prøvde et par spørsmål), kommer nok til å se filmene og svare når det nærmer seg valgdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Aftenposttesten var veldig bra ja. Absolutt den beste, og mest nyaserte til nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Da har jeg gjennomført NRK sin valgomat. Resultatet ble en del forskjellig fra de tidligere testene tror jeg (orker ikke sjekke nå), på den måten at det er et svært stor sprang mellom Ap og SV. Normalt bruker disse å ligge forholdsvis tett på toppen.
![]() |
#115 |
Ekvilist
|
Jeg måtte visst sjekke allikevel.
![]() |
#116 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Jeg har prøvd VG, Aftenpostens valgomat og Dagbladets. Endte opp med 2x SV (selv om VGs strengt tatt ikke burde telle siden Rødt ikke er med) og 1x Rødt. I følge Aftenpostens valgomat, som er den beste siden man får bakgrunnsinfo for hvert spørsmål, er jeg like mye tilhenger av Rødt som KrF.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Jeg får samme svar på alle testene. Jeg skal stemme arbeiderpartiet.
![]() |
![]() |
#118 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?I testen i Aftenposten endte jeg opp som følger: |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?mitt resultat V 55.6% KRF 52.6% SP 51.3% AP 48.8% FRP 43.1% H 41.9% SV 38.8%
![]() |
|
|