|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Syns du bøker i stua er pent? | |||
| Fint, liker å lese |
|
202 | 80,80% |
| Fint, liker ikke å lese |
|
1 | 0,40% |
| Stygt, liker å lese |
|
38 | 15,20% |
| Stygt, liker ikke å lese |
|
2 | 0,80% |
| Annet |
|
7 | 2,80% |
| Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Vi har bøkene på soverommet av alle steder.
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Forøvrig synes jeg som oftest det er fint med bokhyller på stua, skjønt det kan bli litt for kaotisk om man er så rotete som vi er.
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?
Må bøkene sorteres? I bokhylla mi er det fullt kaos. Ingen sortering av noe slag. Og jeg vil ha det sånn.
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Nei det MÅ jo ikke sorteres, men om man først tar seg bryet med det er det litt snålt å sortere etter farge. Synes nå jeg.
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg har ikke bøker i stuen, av flere årsaker. For det første er veggene stappfulle av kunst/bilder. For det andre er bøker noe jeg leser, ikke tar vare på - jeg leser sjelden bøker flere ganger (det er jo så absurd mye jeg skal lese gjennom livet). For det tredje er jeg temmelig uryddig av meg, så en bokhylle blir aldri systematisk og ryddig og pen.
|
|
|
#9 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg synes paperbacks er veldig greit, jeg. Og det er flott med bøker som ser lest ut.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Fint, elsker bøker og å lese dem. |
|
|
|
#11 |
|
Går videre
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Bokhyller er normalt fint, men siden vi ikke har så stor stue og svært mange bøker så har vi disse i 2 lag bakhverandre i hver hylle, samt oppå hverandre, det ser rett og slett ikke ut. Minstemann har i tillegg fått 2 hyllerom og han får lov til å legge bøkene oppå hverandre også.
|
|
|
#12 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?I bokhyllene har vi bøker, synes det er fint jeg |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tankefull
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg liker å ha bøker i stuen, men når vi får kontor må nok mine 2 stappfulle Billy-hyller in der. Vi har nemlig for liten stue, og blir trangt rundt spisebordet slik det er nå.
|
|
|
#14 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Eg synes det er fint med bøker i stova, og at det er interessant å sjå kva folk har i hyllene sine. Eg må likevel innrømma at det er ei rangering i heimen, dei mest brukte og dei finaste bøkene i stova, resten på gjesterommet. Ja, og så ligg det nokre bøker her og der i dei andre romma og, men det er helst slike som er bruk akkurat no.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Fint med noen, ikke to hele vegger liksom...
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Kan være begge deler. Liker å lese. I utgangspunktet er det ikke noe galt med bøker i stua, men jeg har massevis av pocketbøker, og det er ikke like pent som innbundne. Jeg kjøper nesten bare pocket pga prisen. Ellers låner jeg masse bøker. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Vi har bøker på soverommene og i kjellerstua.
|
|
|
#18 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?@Hyacinth: Vi har mye pocket. Min mann anklager meg for å bedrive bok-rangering, og at hans bøker blir sortert vekk.
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Vi kjøper mest pocketbøker - de tar mindre plass i hyllen, er lettere å ha med i vesken, koster mindre og er gjerne minst like fine etter min mening. (Fine pocketbøker er i alle fall både penere og mer solide enn billige hardbacks.) Jeg har ingen problemer med å ha pocketbøker stående på stuen - det "fine" med bøker henger mye sammen med at de er kjøpt for å leses, for min del, og mindre med hvordan de faktisk ser ut.
|
|
|
#20 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
|